زمان مطالعه: 2 دقیقه

رفیق کشی به خاطر 20 میلیون تومان در غرب تهران

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در خبر دیگری اعلام کرد: به دنبال وقوع یک فقره قتل و دریافت این خبر به پلیس آگاهی موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
10 آبان 1402
شناسه : 100137
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100137
192+
بالا
رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در خبر دیگری اعلام کرد: به دنبال وقوع یک فقره قتل و دریافت این خبر به پلیس آگاهی موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

حادثه 24 - رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در خبر دیگری اعلام کرد: به دنبال وقوع یک فقره قتل و دریافت این خبر به پلیس آگاهی موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان در گام نخست با بررسی صحنه جرم دریافتند، مردی با وجود جراحت عمیق در قسمت ران پای چپ به دلیل خونریزی زیاد فوت کرده است؛ کارآگاهان با استفاده از تحقیقات میدانی و اطلاعاتی دریافتند که مقتول خودش را با پای زخمی به نزدیکی ساختمانی در یکی از محله‌های غرب استان تهران می‌رساند، اما به دلیل خونریزی زیاد فوت می‌کند.

سردار ولی‌پور گودرزی یادآور شد: یکی از اقوام درجه یک مقتول پس از دعوت به اداره دهم پلیس آگاهی اظهار داشت که «مقتول تبعه خارجی بوده و پس از عزیمت به ایران با من تماس گرفت و گفت که در یک محل ساکن شده اما پس از آن دیگر خبری از وی نشد، اما ناگفته نماند که مقتول با یکی از دوستانش در زمان حضور در کشور مبدا اختلاف داشته و به او مشکوک هستیم».

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه کارآگاهان پس از تحقیقات از محل حادثه و تطابق تصویر قاتل با دوست مقتول نسبت به شناسایی قاتل اقدام کردند، گفت: کارآگاهان در یک عملیات تجسس با استفاده از اصل غافلگیری موفق شدند، متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به اداره دهم انتقال دهند.

وی با اشاره به اینکه متهم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضایی به جرم قتل عمدی به زندان معرفی شد، تصریح کرد: قاتل در بازجویی‌های اولیه به ارتکاب قتل معترف و اقرار داشت که با مقتول بر سر ۲۰۰ میلیون ریال وجه نقد اختلاف داشتیم و او همیشه زمان حرف از پرداخت بدهی با من درگیر و مرا مورد ضرب و شتم قرار می‌داد؛ یک روز او مرا به مهمانی دعوت و موقع خروج از

مهمانی بحث بدهی پیش آمده و با یکدیگر درگیر شدیم، او را با یک ضربه چاقو به ران پایش مجروح و از صحنه متواری شدم.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر