زمان مطالعه: 3 دقیقه

سارقان شدن دو مردی که در دام ماموران قلابی افتاده بودند

دو مرد وقتی خودشان در دام ماموران قلابی گرفتار شدند و اموال‌شان به سرقت رفت برای یافتن ردی از آنها و جبران پولی که از دست داده بودند، در نقش مامور قلابی سرقت کردند.
09 آبان 1402
شناسه : 100124
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100124
173+
بالا
دو مرد وقتی خودشان در دام ماموران قلابی گرفتار شدند و اموال‌شان به سرقت رفت برای یافتن ردی از آنها و جبران پولی که از دست داده بودند، در نقش مامور قلابی سرقت کردند.

حادثه 24 - دو مرد وقتی خودشان در دام ماموران قلابی گرفتار شدند و اموال‌شان به سرقت رفت برای یافتن ردی از آنها و جبران پولی که از دست داده بودند، در نقش مامور قلابی سرقت کردند.

از تابستان امسال افرادی با حضور در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران از دو مامور قلابی به اتهام سرقت مقرون به آزار شکایت کردند. در تحقیقات معلوم شد شاکیان هنگام تردد در محله‌های جنوب و جنوب‌غرب تهران با دو مامور رو‌به‌رو شده‌اند که اقدام به بازرسی بدنی کرده و در این حین اموال با ارزش عابران را سرقت کرده‌اند. با گذشت چهارماه از وقوع این سرقت‌ها دو روز پیش ماموران دو سارق فراری را که در سرقت آخرشان ناکام مانده بودند، بازداشت کردند و از آنها بی‌سیم و سلاح کلت قلابی کشف شد‌.

آخرین مالباخته در جریان تحقیقات گفت‌: این دو سارق برادر دوقلویم را یک ماه قبل به دام انداخته و اموالش را به سرقت برده‌اند. چهره و شگردشان را برادرم برایم تعریف کرده بود که روز حادثه گرفتار آنها شدم، با متهمان درگیر شدم که مردم به کمکم آمدند و نجاتم دادند. سارقان را در فرار ناکام گذاشتیم و تحویل پلیس دادیم.

متهمان که راز سرقت‌های‌شان را فاش شده یافتند به ناچار اعتراف کردند. این دو سارق به نام‌های فرشید و مهران، دیروز برای تحقیقات به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران منتقل شدند. یکی از آنها در اظهاراتش گفت‌: من و دوستم مدتی قبل از محل کارمان به خانه می‌رفتیم که دو نفر که لباس پلیسی به تن داشتند با سلاح کلت و بی‌سیم سد راه‌مان شده و به این بهانه که مظنون به سرقت هستیم به بازرسی ما پرداخته و پول و تلفن همراه‌مان را سرقت کردند. در ادامه تصمیم گرفتیم خودمان را ماموران قلابی جا بزنیم تا به این شیوه سرقت کنیم و ردی از دزدان اموال خود پیدا کنیم. با سد کردن راه مردم با ادعای این‌که به ما گزارش شده افراد خلافکار و سابقه‌دار هستند، به بازرسی آنها پرداخته و اموال‌شان را سرقت می‌کردیم. اگر مقاومت می‌کردند آنها را در خودرو انداخته و تا محله‌ای برده و بعد از سرقت اموال رهای‌شان می‌کردیم.

مصطفی تقی‌زاده، بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت‌: با اعتراف متهمان، تحقیقات از آنها ادامه دارد‌.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر