زمان مطالعه: 1 دقیقه

حراج پائیزه، فروش آنلاین لباس‌های ارزان‌قیمت در یک پیج اینستاگرامی

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از بازداشت فردی که تحت عنوان حراج پائیزه اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده بود، خبر داد.
09 آبان 1402
شناسه : 100116
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100116
169+
بالا
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از بازداشت فردی که تحت عنوان حراج پائیزه اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده بود، خبر داد.

حادثه 24 - رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از بازداشت فردی که تحت عنوان حراج پائیزه اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده بود، خبر داد.

سرهنگ داوود معظمی گودرزی در این‌باره گفت: چندی پیش فردی به پلیس فتای پایتخت مراجعه کرد و مدعی شد که افرادی ناشناس از طریق یک صفحه اینستاگرامی فروش لباس های ارزان قیمت از او کلاهبرداری کرده‌اند. شاکی در ادامه اظهارات خود به ماموران گفت که در فضای مجازی به دنبال خرید لباس برای خود بوده که در یک صفحه اینستاگرامی تبلیغی از لباس‌های تخفیف خورده با قیمت‌های مناسب را مشاهده کرده و بدون بررسی هویت گردانندگان صفحه مذکور مبلغی را برای خرید برای آنها واریز کرده اما بلافاصله پس از واریز وجه او را بلاک کردند و دیگر پاسخی از آنها دریافت نکرده است.

 وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را آغاز کردند و پس از انجام اقدامات تخصصی و بکارگیری فنون تجربی و علمی ادمین صفحه مذکور را شناسایی و پس از تشریفات قضایی مجرم را در یکی از مناطق غرب تهران دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

با اشاره به اینکه متهم بیش از هفت میلیارد ریال از مردم کلاهبرداری کرده بود افزود: متهم پس از حضور در پلیس فتا تحت بازجویی قرار گرفت و گفت که با راه اندازی یک صفحه اینستاگرامی و تبلیغات این صفحه به بهانه فروش پائیزه لباس‌های فصل با قیمت بسیار مناسب مراجعه کنندگان را ملزم به پرداخت مبلغ قبل از ارسال کرده و پس از واریز وجه دیگر پاسخگوی تلفن نبودم.

به گفته سرهنگ معظمی گودرزی، متهم پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: فریب ظاهر زیبا و پر رنگ و لعاب صفحات اینستاگرامی را نخورده و خرید های خود را فقط از فروشگاه های معتبر و دارای مجوز و یا سایت و بسترهای رسمی آنها در فضای مجازی انجام دهند، همچنین قبل از دریافت کالا و بررسی سالم بودن و تطابق داشتن با خریدتان وجهی را به عنوان تسویه و یا  بیعانه پرداخت نکنند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر