زمان مطالعه: 1 دقیقه

تصادف سارق پراید با خودروهای پارک شده در حاشیه بولوار رسالت مشهد

دزدی که سوار بر یک دستگاه پراید سرقتی ،تعدادی از خودروهای پارک شده در حاشیه بولوار رسالت مشهد را درهم کوبید هنگامی در محاصره شهروندان قرار گرفت که با خودروی تصادفی قصد فرار داشت.
09 آبان 1402
شناسه : 100107
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100107
224+
بالا
دزدی که سوار بر یک دستگاه پراید سرقتی ،تعدادی از خودروهای پارک شده در حاشیه بولوار رسالت مشهد را درهم کوبید هنگامی در محاصره شهروندان قرار گرفت که با خودروی تصادفی قصد فرار داشت.

حادثه 24 - دزدی که سوار بر یک دستگاه پراید سرقتی ،تعدادی از خودروهای پارک شده در حاشیه بولوار رسالت مشهد را درهم کوبید هنگامی در محاصره شهروندان قرار گرفت که با خودروی تصادفی قصد فرار داشت.

سوم آبان جوان پراید سواری که در بولوار رسالت مشهد حرکت می کرد ناگهان کنترل خودرو را از دست داد و تعدادی از خودروهای پارک شده در اطراف بولوار را درهم کوبید و خسارت های زیادی به آن ها وارد کرد. او که می دانست نباید دستگیر شود، پدال پراید تصادفی را فشرد و تلاش کرد از صحنه تصادف بگریزد ولی برخی از مالکان خودروها متوجه ماجرا شدند و از فرار وی جلوگیری کردند. دقایقی بعد نیروهای کلانتری رسالت مشهد عازم محل حادثه شدند و درحالی عامل تصادف را به کلانتری انتقال دادند که بررسی های تخصصی آنان نشان داد پراید مشکی رنگ، سرقتی است. «سجاد-ح» که با لو رفتن ماجرا چاره ای جز اعتراف نداشت به افسران تجسس گفت:قبلا در زمینه سرقت موتورسیکلت فعالیت می کردم و دارای سابقه کیفری هستم، اما وقتی در انتهای بولوار اندیشه منطقه قاسم آباد پرسه می زدم چشمم به پرایدی افتاد که شیشه های آن پایین بود و سوئیچ هم روی خودرو قرار داشت. در یک لحظه وسوسه شدم و آن را سرقت کردم اما چون استرس زیادی داشتم در بولوار رسالت،کنترل خودرو از دستم خارج شد و به خودروهای دیگر برخورد کرد. تحقیقات بیشتر درباره سرقت های احتمالی دیگر این سارق سابقه دار با دستور سرگرد لطفی (رئیس کلانتری رسالت)ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر