زمان مطالعه: 1 دقیقه

عاملان تیراندازی در فسا راهی زندان شدند

فرمانده انتظامی شهرستان فسا از دستگیری متهمین سابقه‌دار خبر داد که در محور برون شهری به سمت یک خودرو عبوری تیراندازی کرده بودند.
08 آبان 1402
شناسه : 100094
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100094
159+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان فسا از دستگیری متهمین سابقه‌دار خبر داد که در محور برون شهری به سمت یک خودرو عبوری تیراندازی کرده بودند.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان فسا از دستگیری متهمین سابقه‌دار خبر داد که در محور برون شهری به سمت یک خودرو عبوری تیراندازی کرده بودند.

سرهنگ محمدهاشم قسام در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی گزارش مرکز فوریت‌های پلیس مبنی بر تیراندازی 2 نفر ناشناس به خودرویی در حال عبور در یکی از محورهای فرعی شهرستان، بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار اکیپ ویژه پلیس قرار گرفت.

 وی با اشاره به اینکه راننده و سرنشینان خودرو اهل استان همجوار هستند و از آن مسیر در حال عبور بوده‌اند، ادامه داد: افسران پلیس با تحقیق از شاکیان، بررسی تخصصی صحنه وقوع جرم و سایر مستندات موجود، موفق شدند متهمین را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی افزود: عاملین تیراندازی که تصور نمی‌کردند هویت آنان شناسایی شود، ساعتی پس از وقوع جرم، غافلگیرانه دستگیر شدند.

قسام خاطر نشان کرد: انگیزه متهمین که سوابقی از جمله اخلال در نظم عمومی و حمل مواد مخدر را در کارنامه خود دارند، از این اقدام مجرمانه در حال بررسی است.

آخرین اخبار «حوادث فارس» را در صفحه حوادث فارس و حوادث شیراز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر