زمان مطالعه: 1 دقیقه

درگیری ‌مسلحانه در فاز یازده پردیس/ 14 نفر ‌دستگیر شدند‌

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از دستگیری ۱۴ نفر عاملان نزاع دسته‌جمعی و مسلحانه توسط مأموران کلانتری ۱۴ فاز یازده خبر داد.
07 آبان 1402
شناسه : 100076
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100076
158+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از دستگیری ۱۴ نفر عاملان نزاع دسته‌جمعی و مسلحانه توسط مأموران کلانتری ۱۴ فاز یازده خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از دستگیری ۱۴ نفر عاملان نزاع دسته‌جمعی و مسلحانه توسط مأموران کلانتری ۱۴ فاز یازده خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی با اشاره به دستگیری عاملان نزاع اظهار داشت: در پی تماس تلفنی و خبری مبنی بر درگیری دسته‌جمعی توسط 14 نفر از افراد با سلاح گرم و سرد و چوب که با اقدام هنجارشکنی خود موجب سد معبر و برهم خوردن نظم عمومی شده بودند مأموران انتظامی بلافاصله به محل اعزام شدند.

 وی افزود: در این راستا با اقدام سریع و مقتدرانه مأموران کلانتری 14 فاز یازده عاملان نزاع و درگیری دستگیر و در بازرسی از آن‌ها یک قبضه سلاح شکاری و تعدادی پوکه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در ادامه گفت: سه دستگاه خودرو متعلق به عاملین نزاع توقیف و هر 14 نفر نزاع که به علت اختلاف کاری درگیر شده بودند به کلانتری انتقال یافتند.

سرهنگ صارمی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با جرائم خشن به شدت برخورد خواهد کرد و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و در راستای حفظ امنیت و آرامش مردم با مجرمان برابر قانون برخورد قاطعانه خواهد داشت.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر