زمان مطالعه: 3 دقیقه

اسرار قتل مرد جوان به دست مردان موتورسوار

مرد جوان در جریان حمله مردان موتورسوار در خیابان به قتل رسید و متهمان فرار کردند. دختر مورد علاقه مقتول در این پرونده بازداشت شده و تحقیقات برای رازگشایی از این پرونده و دستگیری دو مرد فراری ادامه دارد.
07 آبان 1402
شناسه : 100068
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100068
172+
بالا
مرد جوان در جریان حمله مردان موتورسوار در خیابان به قتل رسید و متهمان فرار کردند. دختر مورد علاقه مقتول در این پرونده بازداشت شده و تحقیقات برای رازگشایی از این پرونده و دستگیری دو مرد فراری ادامه دارد.

 حادثه 24 - مرد جوان در جریان حمله مردان موتورسوار در خیابان به قتل رسید و متهمان فرار کردند. دختر مورد علاقه مقتول در این پرونده بازداشت شده و تحقیقات برای رازگشایی از این پرونده و دستگیری دو مرد فراری ادامه دارد.

ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد جمعه پنجم آبان امسال، یکی از ماموران انتظامی در تماس با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران او را در جریان مرگ مردی جوان در بیمارستان قرار داد. با دستور قضایی، تیمی از ماموران جنایی پلیس آگاهی در محل حاضر شده و پی بردند، او در اتوبان بسیج مورد حمله دو مرد قرارگرفته و دو ضربه چاقو به کتف و پهلویش اصابت کرده که همین باعث مرگش شده است. همزمان با حضور ماموران در محل درگیری و تحقیقات محلی، مشخص شد علاوه‌بر دو نفر که سرنشینان موتورسیکلت بودند دختری جوان نیز در آن محل حضور داشته است. با شناسایی خانواده مقتول و تحقیقات از آنها معلوم شد پسرشان با دختر موردعلاقه‌اش به نام یلدا آن شب قرار ملاقات داشته و احتمال می‌دهند متهمان از سوی این دختر و رقیب عشقی پسرشان اجیر شده باشند. در تحقیقات بعدی معلوم شد دختر حاضر در صحنه قتل همان یلدا است که تحت تعقیب قرار گرفت و بازداشت شد.

یلدا دیروز برای تحقیقات به شعبه یازدهم دادسرای جنایی منتقل شد و گفت: چندی قبل فریب مردی را خوردم. او ادعا کرد به من علاقه دارد اما وقتی معتادم کردم، ناپدید شد. چند ماه قبل از خانواده طرد شدم. جا و مکانی نداشتم و در پاتوق معتادان می‌ماندم. در یکی از این پاتوق‌ها با محسن - مقتول - آشنا شدم او مواد خرید و فروش می‌کرد و به من علاقه‌مند شد. ارتباط‌مان شکل گرفت و شیشه‌ام را تامین می‌کرد. چند بار از رقیب او مواد خریدم. وقتی محسن فهمید، بنای ناسازگاری گذاشت. تصور می‌کرد من به او خیانت می‌کنم و با رقیب او در ارتباطم. هرچه گفتم اشتباه می‌کند، فایده نداشت تا این‌که آن شب سراغم آمد و مرا با خودش به حوالی اتوبان بسیج برد. با هم دوباره جروبحث‌مان شد. دو مرد که سرنشینان موتورسیکلت بودند، آمدند و با چاقو محسن را زدند و من از ترس فرار کردم.

موسی رضازاده، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: باتوجه به گفته‌های این دختر جوان، تحقیقات از وی ادامه دارد. همچنین دو متهم فراری نیز تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر