زمان مطالعه: 6 دقیقه

اخبار حوادث امروز 6 آبان از مرگ آرمیتا گراوند پس از 28 روز کما تا گروگانگیری مرگبار در شیراز به خاطر مزاحمت برای زن متاهل

در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (6 آبان 1402) را بازخوانی می‌کنیم.
06 آبان 1402
شناسه : 100061
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100061
603+
بالا
در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (6 آبان 1402) را بازخوانی می‌کنیم.

 گروگانگیری مرگبار در شیراز به خاطر مزاحمت برای زن متاهل

 قربانیان این گروگانگیری پدر و شوهر زن جوان بودند. آن‌ها روز حادثه بخاطر مزاحمت‌هایی که برای زن جوان ایجاد شده بود به دادسرا رفته و قصد شکایت داشتند که مردان مسلح به سوی‌شان تیراندازی کرده و این جنایت را رقم زدند.

 

پایان قدرت نمایی یک شرور در فضای مجازی

شروری که اقدام به کری‌خوانی و ایجاد رعب و وحشت در فضای مجازی کرده بود، ازسوی ماموران پلیس در شهرری دستگیرشد.

 

دوستی با دختر خانواده نقشه سارقان برای دزدی از خانه عیانی

به دلیل ارتباط دوستی که با دختر خانواده مالباخته داشتم، می‌دانستم در خانه موردنظر اموال باارزشی وجود دارد؛ با این اطلاعات، نقشه سرقت را با چند نفر از دوستانم طراحی کردم؛ در ابتدا با دختر شاکی در یکی از کافه‌های شمال تهران قرار ملاقات گذاشتم و ...

 

دورهمی مستانه در محله کیانشهر با خون خاتمه یافت

مقتول یکی از دوستان قدیمی‌ام بود؛ روز حادثه به همراه افراد دیگر به یک خانه در محله کیانشهر رفتیم و مشروبات الکلی مصرف کردیم که در این میان مشاجره‌ای میان ما شکل گرفت و ناگهان مقتول به سمت من حمله کرد ...

 

آزار و اذیت 50 زن به بهانه جذب پرستار توسط مرد شیطان صفت

 رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: فردی که به بهانه جذب پرستار، ۵۰ زن را مورد آزار و اذیت قرار داده بود پس از دستگیری و با حکم مقام قضایی روانه زندان شد.

 

انهدام شبکه ارتشاء، اختلاس و زمین‌خواری در سراوان

اداره‌کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان با همکاری دادگستری شهرستان سراوان یک شبکه گسترده ارتشاء، اختلاس و زمین‌خواری را در سراوان شناسایی و متلاشی کرد.

 

اعتراف خواهر و برادر سارق به ۸۵ فقره سرقت در تهران

 رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک سارق به همراه ۲ خواهر عضو دو باند سرقت در تهران خبر داد و گفت: متهمان تاکنون به انجام ۸۵ فقره سرقت در نقاط مختلف شهر اعتراف کرده‌اند.

 

اخاذی از مردم با لباس پلیس در بابل

 فرمانده انتظامی بابل گفت: یک نفر که با استفاده از لباس نظامی و معرفی خود به عنوان مامور انتظامی قصد اخاذی از شهروندان را داشت، در این شهرستان دستگیر شد.

 

صدور کیفرخواست برای 2 زن فرد توهین کننده به مقدسات در فضای مجازی

 کیفرخواست خانمی که در فضای مجازی اقدام به توهین به مقدسات کرده بود از سوی دادستانی تهران صادر شد.

 

دستگیری ۱۰نفر از اراذل و اوباش در رشت

 فرمانده انتظامی رشت از دستگیری ۱۰ نفر اراذل و اوباش شناسنامه‌دار این شهرستان خبر داد.

 

جنایت در باغ انگور/ متهم خود را به بیمارستان روان‎پزشکی معرفی کرده بود

 جوان 35 ساله ای که پس از ارتکاب جنایت در چهار دیواری مخروبه باغ انگور،خود را به بیمارستان روان‎پزشکی معرفی کرده بود درحالی راز قتل مرد 60 ساله را بر ملا کرد که احتمال می رود ماجراهای عجیبی در این پرونده جنایی رقم بخورد!

 

صدور کیفرخواست دو فروشنده VPN با گردش حساب 460 میلیارد ریالی در قم  

 معاون دادستان قم از دستگیری دو متهم فروش فیلترشکن و رسیدگی قضایی به اتهامات آنان در دادسرای ویژه جرایم رایانه‌ای قم خبر داد و گفت: این افراد از بابت فروش ابزارهای غیرقانونی گریز از فیلتر توانسته بودند گردش حسابی بالغ بر ۴۶۰ میلیارد ریالی داشته باشند.


قتل جوان 27 ساله با اسلحه در زابل

 فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل قتل جوانی ۲۷ ساله به همراه همدستانش در کمتر از ۳ ساعت پس از وقوع جنایت در زابل خبر داد.

 

مرگ آرمیتا گراوند پس از 28 روز کما

آرمیتا گراوند، دختر دانش‌آموز تهرانی که اوایل مهر امسال هنگام عزیمت به مدرسه در ایستگاه مترو میدان شهدا دچار افت فشار و بیهوشی شده بود، پس از به ثمر ننشستن معالجات گسترده پزشکی و ۲۸ روز بستری در بخش مراقب‌های ویژه درگذشت.

 

پایان تلخ 4 روز جستجوی مرد 50 ساله در کوه‌زیارت سیرجان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از عملیات جستجوی فرد مفقود شده در ارتفاعات منطقه میان کوه‌زیارت توسط نیروهای امدادی این جمعیت به مدت شش ساعت خبر داد.

 

آخرین «اخبار حوادث» را در صفحه اخبار حوادث حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید. 

کلمات کلیدی:
ارسال نظر