زمان مطالعه: 2 دقیقه

دورهمی مستانه در محله کیانشهر با خون خاتمه یافت

مقتول یکی از دوستان قدیمی‌ام بود؛ روز حادثه به همراه افراد دیگر به یک خانه در محله کیانشهر رفتیم و مشروبات الکلی مصرف کردیم که در این میان مشاجره‌ای میان ما شکل گرفت و ناگهان مقتول به سمت من حمله کرد ...
06 آبان 1402
شناسه : 100056
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100056
174+
بالا
مقتول یکی از دوستان قدیمی‌ام بود؛ روز حادثه به همراه افراد دیگر به یک خانه در محله کیانشهر رفتیم و مشروبات الکلی مصرف کردیم که در این میان مشاجره‌ای میان ما شکل گرفت و ناگهان مقتول به سمت من حمله کرد ...

حادثه 24 - مقتول یکی از دوستان قدیمی‌ام بود؛ روز حادثه به همراه افراد دیگر به یک خانه در محله کیانشهر رفتیم و مشروبات الکلی مصرف کردیم که در این میان مشاجره‌ای میان ما شکل گرفت و ناگهان مقتول به سمت من حمله کرد ...

اوایل آبان ماه امسال، کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های تهران از طریق تماس تلفنی مرگ مشکوک مرد جوانی را  به قاضی محمد مهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی گزارش کردند.

با اعلام این خبر، تیم تحقیق با دستور قضایی راهی سردخانه بیمارستان شدند و جسد مرد جوانی را مشاهده کردند که براثر ضربات چوب به قتل رسید؛ بررسی‌های بیشتر نیز نشان می‌داد، مرد جوان در جریان یک درگیری مجروح شده و از خرداد ماه امسال در کما بوده اما علی‌رغم تلاش‌های کادر درمان به کام مرگ فرو رفته است.

قاتل که در صحنه درگیری توسط ماموران کلانتری به اتهام ضرب و جرح عمدی بازداشت و در زندان بود، خیلی زود هدف تحقیق قرار گرفت و ماجرای درگیری را اینطور توضیح داد: مقتول یکی از دوستان قدیمی‌ام بود؛ روز حادثه به همراه افراد دیگر به یک خانه در محله کیانشهر رفتیم و مشروبات الکلی مصرف کردیم که در این میان مشاجره‌ای میان ما شکل گرفت و ناگهان مقتول به سمت من حمله کرد؛ در جریان این درگیری با ضربات چوب او را به قتل رساندم اما قصد ارتکاب جنایت را نداشتم.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه قتل، کارآگاهان جنایی اداره دهم پلیس آگاهی مأموریت یافتند با بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف خانه و اقدامات اطلاعاتی بررسی‌های خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

با دستور قضایی، جسد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای روشن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر