زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری کارچاق‌کن قوه قضائیه در شوش

دادستان عمومی وانقلاب شوش گفت: یک کارچاق‌کن که ادعای نفوذ در پرونده‌های قضایی را داشت، در شهرستان شوش شناسایی و دستگیر شد.
05 آبان 1402
شناسه : 100031
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100031
174+
بالا
دادستان عمومی وانقلاب شوش گفت: یک کارچاق‌کن که ادعای نفوذ در پرونده‌های قضایی را داشت، در شهرستان شوش شناسایی و دستگیر شد.

حادثه 24 - دادستان عمومی وانقلاب شوش گفت: یک کارچاق‌کن که ادعای نفوذ در پرونده‌های قضایی را داشت، در شهرستان شوش شناسایی و دستگیر شد.

مسلم کرم اللهی از شناسایی یک کارچاق‌کن که ادعای نفوذ در پرونده‌های قضایی را داشت خبر داد و گفت: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضاییه در خصوص لزوم شناسایی و برخورد با افراد فرصت‎ طلب و سودجو که با اقدامات خلاف قانون به چهره قضات و کارکنان خدوم عدلیه آسیب وارد می‌کنند، این کارچاق کن که ادعای نفوذ در پرونده‌های قضایی را داشت، توسط حفاظت و اطلاعات دادگستری شهرستان شوش شناسایی و دستگیر شد.

کرم الهی ادامه داد: متهم مدعی ارتباط و آشنایی با برخی مقام‌های قضایی را داشته و با این ترفند اقدام به کارچاق‌کنی و فریب مردم می‌کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شوش با تأکید بر قاطعیت برخورد با هرگونه فساد درون و برون سازمانی و هشدار به شهروندان و مراجعان به مجموعه قضایی، گفت: مردم فریب ادعای واهی برخی افراد سودجو اعم از مرتبط یا غیرمرتبط با دستگاه قضا که ادعای اعمال نفوذ در پرونده‌های قضایی دارند را نخورند و در صورت مواجه شدن با هرگونه مورد مشکوک در اسرع وقت با ستاد خبری حفاظت و اطلاعات دادگستری تماس حاصل کنند.

آخرین اخبار «حوادث خوزستان» را در صفحه حوادث خوزستان و حوادث اهواز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر