تلاش آتش نشانان برای یافتن اجساد ۲ فرد غرق شده در سد عباس آباد

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بانه گفت: عملیات جستجو برای یافتن اجساد ۲ فرد غرق شده در سد عباس آباد همچنان ادامه دارد.
تاریخ: 20 فروردین 1402
شناسه: 95557

حادثه 24 -  مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بانه گفت: عملیات جستجو برای یافتن اجساد ۲ فرد غرق شده در سد عباس آباد همچنان ادامه دارد.

ابراهیم حیدری اظهار کرد: روز جمعه طی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر غرق‌شدن دو نفر در سد عباس‌آباد، بلافاصله گروه غواص و امداد و نجات آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با ورود نیروهای آتش‌نشانی در روز اول حادثه هیچ گونه جسدی مبنی بر تأیید خبر پیدا نشد اما جستجو ادامه داشت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بانه اعلام کرد: در دومین روز از جستجو برای پیدا کردن جسد غرق‌شدگان یک تیم غواص حرفه‌ای از مریوان به همراه غواصان و آتش‌نشانان بانه و سنندج در جستجو برای پیدا کردن جسدهای متوفیان تلاش کردند که تلاش آنها هم همچنان بی‌نتیجه مانده است.

حیدری اعلام کرد: امروز و در سومین روز جستجو نیز دو تیم دیگر از شهرهای سقز و بوکان به شهرستان بانه اعزام می‌شوند و در مجموع پنج تیم به جستجوی خود ادامه خواهند داد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بانه تصریح کرد: تمام تلاش خود را برای پیدا کردن اجساد متوفیان به کارخواهیم برد.

آخرین اخبار «حوادث کردستان» را در صفحه حوادث کردستان و حوادث سنندج حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

در همین رابطه