مرگ هولناک مردی در ملایر زیر آوار دیوار

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان گفت: ریزش دیوار قدیمی در جاده ملایر همدان جان یک نفر را گرفت.
تاریخ: 28 اسفند 1401
شناسه: 95363

حادثه 24 -  رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان گفت: ریزش دیوار قدیمی در جاده ملایر همدان جان یک نفر را گرفت.

«سید صادق پورسینا» روز یکشنبه اظهار داشت: روز گذشته سامانه ۱۲۵ همدان خبری مبنی بر وقوع حادثه ریزش دیواری قدیمی در جاده ملایر را دریافت کرد که در اسرع وقت ماموران تیم‌های امداد و نجات سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان پس از حضور در محل و ارزیابی اولیه مشاهده کردند که مردی ۶۵ ساله در حال تخریب دیواری قدیمی بوده که ناگهان دیوار فرو ریخته و باعث مرگ شده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان از تمامی شهروندان و به خصوص کارفرمایان ساختمانی خواست که با رعایت اصول ایمنی در ساخت و سازها و تخریب‌ها، شرایط ایمنی را در همه مراحل کار فراهم کنند تا دیگر شاهد حادثه‌ای اینگونه نباشیم.

پورسینا اظهار داشت: آتش نشانان همدان در ۱۰ ماهه امسال با انجام ۲ هزار و ۷۲۸ عملیات اطفا حریق، امداد و نجات و احتیاط حریق و حوادث، هزار و ۱۵۱ نفر را در حوادث مختلف نجات دادند.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر همدان دارای ۱۰ ایستگاه عملیاتی فعال با ۲۰۱ نیروی عملیاتی و اداری است که به صورت شبانه روزی و در سه شیفت کاری، آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

آخرین اخبار «حوادث همدان» را در صفحه حوادث همدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

در همین رابطه