دستگیری اعضای باند توزیع کنندگان ارزهای جعلی در تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری اعضای باند ۵ نفره توزیع کنندگان ارز‌های جعلی خبر داد.
تاریخ: 13 دی 1401
شناسه: 93412

حادثه 24 -  رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری اعضای باند ۵ نفره توزیع کنندگان ارز‌های جعلی خبر داد.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی  بااعلام این خبر اظهار کرد: اوایل آذر ماه سال جاری خبری مبنی بر توزیع ارز‌های جعلی «روپیه هندی» جعلی در محدوده بازار تهران دریافت و با توجه به اهمیت موضوع مراتب در دستور کار کارگاهان مبارزه با جعل وکلاهبرداری پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

 وی با بیان اینکه کارآگاهان در تحقیقات اولیه موفق شدند ۲ تن از اعضای این باند را که از اتباع کشور‌های همسایه بودند در حال توزیع اسکناس‌های جعلی دستگیر کنند ادامه داد: در بررسی‌های دقیق تر، از متهمان ۱۰۵ قطعه اسکناس جعلی شامل ۸۹ قطعه اسکناس ۲۰۰۰ روپیه‌ای و ۱۶ قطعه اسکناس ۵۰۰۰ روپیه‌ای کشف شد.

این مقام انتظامی توضیح داد: متهمان پس از انتقال به اداره سیزدهم این پلیس اظهار کردند اسکناس‌ها را از ۳ تبعه دیگر از کشور‌های همسایه خریداری کردند و در شاخه دیگری از بررسی‌های، کارآگاهان مخفیگاه این ۳ متهم را در شهر "قم" شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران تهران گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی کاراگاهان سایر اعضای این باند را نیز در شهر قم دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی تهران انتقال دادند. گودرزی خاطرنشان کرد: با اعتراف متهمان به بزه انتسابی، هر ۵ متهم با صدور قرار تأمین مناسب روانه زندان شدند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

در همین رابطه