مهار آتش سوزی در یکی از رستورانهای شیراز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از اطفا آتش سوزی در یکی از رستورانهای شیراز خبر داد.
تاریخ: 26 آذر 1401
شناسه: 92900

حادثه 24 -رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از اطفا آتش سوزی در یکی از رستورانهای شیراز خبر داد.

محمدهادی قانع در این خصوص گفت: در پی تماس با سامانه ۱۲۵ مبنی بر بروز آتش سوزی گسترده در محوطه باز یکی از رستوران‌ها در بلوار صنایع شیراز ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز ساعت ۱۲ و ۳۱ دقیقه امروز ۲۶ آذر ماه ۱۴۰۱ آتش نشانان ایستگاه‌های ۸،۴ و ۱۵ را به همراه خودرو و دستگاه تنفسی و امدادی به محل حادثه اعزام کرد.

 رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز ادامه داد: در هنگام رسیدن آتش نشانان شعله‌های آتش که آلاچیق‌های موجود در محوطه باز رستوران را در برگرفته بود، کاملاً شعله ور شده و دود زیادی از آن به بیرون زبانه می‌کشید.

وی اضافه کرد: آتش نشانان بی درنگ پس از ایمن سازی محل حادثه و قطع گاز و برق رستوران به دو گروه تقسیم شدند و با استفاده از تجهیزات خاموش کننده و لوله‌های آبدهی از دو جهت شعله‌های آتش را مهار و خاموش کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز با اشاره به اینکه در زمان وقوع حادثه شهروندی در محل حضور نداشت گفت: این رخداد مصدومی در پی نداشته است.

قانع تصریح کرد: آتش نشانان پس از مهار و خاموش کردن آتش سوزی و تخلیه کامل دود، عملیات لکه گیری را انجام و نکات ایمنی را به عوامل مجموعه گوشزد کردند.

آخرین اخبار «حوادث فارس» را در صفحه حوادث فارس و حوادث شیراز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

در همین رابطه