همدستی زن و مردی برای سرقت طلاهای پیرزن تنها

فرمانده انتظامی مراغه از دستگیری سارقان زورگیر طلاجات پیرزن ۹۱ ساله در کمتر از ۲۴ ساعت توسط پلیس آگاهی خبر داد.
تاریخ: 12 آذر 1401
شناسه: 92408

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی مراغه از دستگیری سارقان زورگیر طلاجات پیرزن ۹۱ ساله در کمتر از ۲۴ ساعت توسط پلیس آگاهی خبر داد.

سرهنگ توحید فارسی در تشریح این خبر گفت: در پی کسب گزارشی مبنی بر یک مورد زورگیری و سرقت طلا و جواهر از یک منزل در یکی از روستا‌های شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

 این مقام انتظامی عنوان داشت: درتحقیقات اولیه انجام شده مشخص شد سارقان پس از دق الباب در پوشش خانواده وارد خانه پیرزن شده و طلا‌های وی را سرقت و بعد متواری می‌شوند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام یک سری اقدامات فنی و تخصصی دو سارق را در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر کردند.

 سرهنگ فارسی بیان داشت: سارقان، که یک زن و یک مرد می‌باشند، در بازجویی‌های تکمیلی به سرقت طلای پیرزن به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال با همدستی یک نفر مالخر اعتراف کردند که در یک عملیات دیگر دستگیر و طلا‌های مسروقه از مغازه وی کشف و به مالباخته تحویل شد.

 وی اظهارداشت: در این راستا پرونده تکمیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

 فرمانده انتظامی مراغه در پایان به خانواده‌ها توصیه کرد: از تنها گذاشتن افراد پیر و کودکان در خانه به همراه اشیاء قیمتی و طلا و جواهر اکیدا" خودداری کرده و از بازکردن در خانه برای افراد ناشناس اجتناب کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ و تقدیر و پیشنهادات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ گزارش کنند.

آخرین اخبار «حوادث آذربایجان شرقی» را در صفحه حوادث آذربایجان شرقی و حوادث تبریز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

در همین رابطه