سرقت سریالی ECU خودرو در سمنان و تهران

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی، باند سارقان ECU خودرو را که در سمنان و تهران، ۲۳۳ فقره سرقت انجام داده بودند، دستگیر و روانه زندان کردند.
تاریخ: 08 آذر 1401
شناسه: 92312

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی، باند سارقان ECU خودرو را که در سمنان و تهران، ۲۳۳ فقره سرقت انجام داده بودند، دستگیر و روانه زندان کردند.

سردار عبداله حسنی گفت: در پی وقوع سرقت‌های سریالی کامپیوتر خودرو‌های پژو ۲۰۶ و وانت پیکان در سطح استان، ضمن بررسی موضوع به صورت ویژه، همزمان چندین تیم عملیاتی وارد عمل شدند.

 سردار حسنی به استفاده از سامانه‌های هوشمند پلیس در راستای دستگیری سارقان اشاره کرد و افزود: سرانجام با تلاش‌های شبانه روزی ماموران، سرنخ‌هایی از مشارکت ۲ سارق سابقه دار، اهل و ساکن پایتخت، برای پلیس محرز شد.

وی ادامه داد: پس از نیابت قضائی و رصد اطلاعاتی، طی اجرای عملیات‌های جداگانه ای، هر ۲ متهم دستگیر و از آن‌ها تعدادی ECU مسروقه کشف و خودرو و موتورسیکلت سارقان توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

این مقام انتظامی از شناسایی و دستگیری مالخر به همراه تعدادی کامپیوتر خودرو از وی خبر داد و اضافه کرد: متهمان با دستور قضائی برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی سمنان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان به تحقیقات فنی از متهمان اشاره کرد و افزود: در پایان سارقان به ۲۳۳ فقره سرقت ECU خودرو در شهرستان‌های سمنان و تهران، اعتراف و به همراه مالخر با دستور قاضی پرونده روانه زندان شدند.

سردار حسنی در پایان از رانندگان وسایل نقلیه خواست ضمن نصب دزدگیر و تجهیزات بازدارنده بر روی خودرو، از پارک کردن اتومبیل در نقاط خلوت خودداری کنند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

در همین رابطه