نجات گروگان ۱۲ ساله ایرانشهری پس از۲۱ روز اسارت از چنگال آدم ربایان

فرمانده انتظامی ایرانشهر از رهایی گروگان ۱۲ ساله ایرانشهری پس از۲۱ روز اسارت از چنگال آدم ربایان در این شهرستان خبر داد.
تاریخ: 02 آذر 1401
شناسه: 92126

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی ایرانشهر از رهایی گروگان ۱۲ ساله ایرانشهری پس از۲۱ روز اسارت از چنگال آدم ربایان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسن کیخا در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: هشتم آبان ماه سالجاری در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در یکی از محلات ایرانشهر بلافاصله تیم‌هایی از پلیس آگاهی شهرستان وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد سرنشینان مسلح یک دستگاه پژو ۴۰۵ اقدام به آدم ربایی پسر ۱۲ ساله کرده و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی ایرانشهر تصریح کرد: با تحقیقات تخصصی پلیس، هویت آدم ربایان مشخص شد و علت و انگیزه متهمان به دلیل اختلافاتی که با پدر فرد ربوده شده داشته وی را گروگان گرفته‌اند.

وی بیان کرد: با توجه به حساسیت موضوع و برای حفظ جان این شهروند عملیات گسترده‌ای توسط پلیس آگاهی ایرانشهر برای رهایی فرد ربوده شده آغاز که در نتیجه پیگیری و اقدامات صورت گرفته توسط مأموران انتظامی، متهمان عرصه را بر خود تنگ دیده و این فرد را پس از ۲۱ روز اسارت در یکی از محلات شهرستان آزاد کردند.

سرهنگ کیخا خاطر نشان کرد: با توجه به سرنخ‌های به دست آمده تلاش برای دستگیری متهمان متواری این پرونده ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

در همین رابطه