زن سوئدی در دادسرای جنایی: دخترم را می‌خواهم

وقتی مرد ایرانی از همسر سوئدی خود جدا شد، همراه با دخترانش برای ادامه زندگی به ایران آمد و حالا زن سوئدی با سفر به ایران و حضور در دادسرای جنایی تهران، برای پیدا کردن فرزندانش درخواست کمک کرده است.
تاریخ: 28 آبان 1401
شناسه: 91929

حادثه 24 -  وقتی مرد ایرانی از همسر سوئدی خود جدا شد، همراه با دخترانش برای ادامه زندگی به ایران آمد و حالا زن سوئدی با سفر به ایران و حضور در دادسرای جنایی تهران، برای پیدا کردن فرزندانش درخواست کمک کرده است.

چند روز قبل وکیل یک زن سوئدی همراه وی به اداره پلیس تهران رفت و گفت: همسر سابق موکلش، بچه‌های آنها را دزدیده و با خود به تهران آورده است. او گفت: موکل من چند سال قبل با مرد ایرانی که در سوئد مشغول به‌کار بود ازدواج کرد. او ادامه داد: او از همسر ایرانی‌اش صاحب 2دختر شده اما پس از مدتی آنها با یکدیگر دچار اختلاف و درنهایت از هم جدا شدند. وی افزود: براساس توافق انجام شده، 2دختر چند روز نزد پدرشان بودند و چند روز هم نزد مادرشان. اما بعد از مدتی شوهر سابق موکلم به همراه بچه‌ها ناپدید شدند و موکلم پس از جست‌وجوی بسیار متوجه شد که دخترانش در تهران هستند. وی افزود: براساس قانون سوئد، پدر بچه‌ها اقدام به کودک‌ربایی کرده و حق این را نداشته که بچه‌ها را بدون رضایت و اطلاع مادر از سوئد خارج کند. به همین دلیل هم‌اکنون وی از همسرش شکایت کرده و خواهان بازگردان بچه‌ها به سوئد را دارد.

با شکایت وکیل زن سوئدی، پرونده‌ای در این‌باره تشکیل شد و به دستور بازپرس جنایی تحقیقات برای یافتن بچه‌ها و شوهر ایرانی زن سوئدی آغاز شده است.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

در همین رابطه