مرگ راننده پراید در تصادف با کامیون در محور جغتای به سبزوار

سرپرست جمعیت هلال‌احمر جغتای از امدادرسانی نجاتگران جمعیت هلال‌احمر این شهرستان به برخورد رخ‌به‌رخ سواری پراید با کامیون ده چرخ خبر داد و گفت: متأسفانه در این حادثه رانندگی سواری پراید درصحنه جان باخت.
تاریخ: 07 شهریور 1401
شناسه: 89935

حادثه 24 -  سرپرست جمعیت هلال‌احمر جغتای از امدادرسانی نجاتگران جمعیت هلال‌احمر این شهرستان به برخورد رخ‌به‌رخ سواری پراید با کامیون ده چرخ خبر داد و گفت: متأسفانه در این حادثه رانندگی سواری پراید درصحنه جان باخت.

به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر جغتای، ابوالفضل رفیعی افزود:در پی اطلاع‌رسانی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر استان EOC مبنی بر برخورد رخ‌به‌رخ یک دستگاه خودرو پراید با کامیون ده چرخ در حوالی روستای ارگ در کیلومتر ۲۲ محور جغتای به سبزوار نجاتگران پست امداد و نجات شهدای امدادگر شعبه سریعاً به موقعیت اعزام شدند.

وی ادامه داد: نجاتگران پس از حضور درصحنه با همکاران پلیس‌راه و انتظامی نسبت به ایمن‌سازی صحنه حادثه اقدام کردند و سپس در خصوص رهاسازی راننده و سرنشین محبوس شده امدادرسانی کردند.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر جغتای یادآور شد: راننده سواری پراید متأسفانه درصحنه فوت و مابقی سرنشینان توسط نیروی اورژانس به بیمارستان ولی والعصر جغتای منتقل شدند.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

در همین رابطه