عاملان تیراندازی در مراسم خاکسپاری هرمزگان دستگیر شدند/ 2 کشته در درگیری ملحه مخل ناخدا

با هوشیاری و سرعت عمل پلیس هرمزگان ضمن شناسایی عاملان تیراندازی در مراسم خاکسپاری، تمامی متهمین تیراندازی شناسایی و دستگیر شد.
تاریخ: 11 مرداد 1401
شناسه: 89115

حادثه 24 -  با هوشیاری و سرعت عمل پلیس هرمزگان ضمن شناسایی عاملان تیراندازی در مراسم خاکسپاری، تمامی متهمین تیراندازی شناسایی و دستگیر شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی استان هرمزگان در تشریح این خبر بیان کرد: در پی اختلافات و کینه جویی های قبلی، چند جوان در محله نخل ناخدا بندر عباس با یکدیگر درگیر شدند که منجر به کشته شدن دو جوان شده و با تلاش پلیس ضارب اصلی و سایر عوامل درگیری در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شدند.

سرهنگ موسی عرب افزود: متأسفانه موضوع به همان ماجرا ختم نشده و هنگام خاکسپاری مقتولین ،طرفین درگیری با در دست داشتن سلاح اقدام به فحاشی و تیراندازی هوایی در محل خاکسپاری کرده و از محل متواری شدند.

سخنگوی پلیس هرمزگان اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع، پیگیری پرونده و شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی این ماجرا برابر تدابیر ویژه فرمانده انتظامی استان در دستور ماموران و کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی با تأکید براینکه استان هرمزگانی جایی برای جولان هنجارشکنان و اراذل و اوباش نیست، عنوان کرد: با سرعت عمل و توان بالای عملیاتی مأموران، متهمان شناسایی و عامل اصلی تیراندازی نیز دستگیر شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: هم اکنون با تلاش مأموران انتظامی استان سه نفر دیگر از عواملی که در این تیراندازی نقش داشته اند و قصد متواری شدن از شهرستان داشتند نیز دستگیر شدند تا همه عوامل این تیراندازی دستگیر شده و متهمان پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

آخرین اخبار «حوادث هرمزگان» را در صفحه حوادث هرمزگان و حوادث بندرعباس حادثه 24 بخوانید.

در همین رابطه