ماجرای انفجار بمب دست‌ساز در مقر مالک اشتر سپاه چه بود؟

اسماعیل کوثری در واکنش به انفجار مقر مالک اشتر: اولا انفجاری نبوده بلکه دو بمب دست ساز بسیار ضعیف منفجر کرده اند. فیلمبرداری از لحظه وقوع حادثه هم با هدف بزرگ جلوه دادن عملیات و مستندسازی خیانت شان برای دریافت پول انجام شده است .طبیعی است ، دشمنان ایران به راحتی ، بابت هر ادعایی ، هزینه گزاف پرداخت نمی کنند
تاریخ: 14 تیر 1401
شناسه: 88210

حادثه 24 -  اسماعیل کوثری در واکنش به انفجار مقر مالک اشتر: اولا انفجاری نبوده بلکه دو بمب دست ساز بسیار ضعیف منفجر کرده اند. فیلمبرداری از لحظه وقوع حادثه هم با هدف بزرگ جلوه دادن عملیات و مستندسازی خیانت شان برای دریافت پول انجام شده است .طبیعی است ، دشمنان ایران به راحتی ، بابت هر ادعایی ، هزینه گزاف پرداخت نمی کنند

عوامل بیرونی چنین عملیاتی انجام نمی دهند چون می دانند زیر ذره بین و تحت پوشش نیروهای اطلاعاتی و امنیتی ما هستند . آنها با وعده و وعید از عوامل داخلی استفاده می کنند . جمعه و روز تعطیل بوده ، ساعت ۹ شب آمده اند  با استفاده از تاریکی، چنین حرکتی انجام داده اند و فیلم  گرفته اند .

جمعه شب گذشته فیلمی از انفجار نظر کابران فضای مجازی را به خود جلب کرد. در این میان ، برخی رسانه ها مدعی شدند که این فیلم ، لحظه انفجار «ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر» در تهران است .

ساعاتی بعد ، سازمان تروریستی «مجاهدین خلق»( منافقین) ، مسئولیت این انفجار تروریستی را بر عهده گرفتند. طرح این ادعا در حالی است که کشورهای اروپایی و آمریکا ، سال هاست ، سازمان منافقین را با توجیه دست کشیدن سازمان از عملیات تروریستی ، از فهرست سازمان های تروریستی خود ،حذف کرده اند.

فیلم ادعای انفجاری در قرار گاه مالک اشتر تهران را دیده اید ، از پذیرش مسئولیت آن از سوی سازمان تروریستی منافقین خبر دارید؟

بله . البته ، اولا انفجاری نبوده بلکه دو بمب دست ساز بسیار ضعیف منفجر کرده اند. فیلمبرداری از لحظه وقوع حادثه هم با هدف بزرگ جلوه دادن عملیات و مستندسازی خیانت شان برای دریافت پول انجام شده است .طبیعی است ، دشمنان ایران به راحتی ، بابت هر ادعایی ، هزینه گزاف پرداخت نمی کنند ، بنابراین ، منافقین باید اثبات می کردند که عملیاتی بزرگ و موفقی انجام داده اند. اما واقعیت این است که منافقین ، بزرگ نمایی تبلیغی کرده اند ، وگرنه ، عملیات آن ها ، هیچ ارزش ویژه ای ندارد ، زیرا در عملیات شان ، نتوانستند ، هیچ تخریب و امثالهم انجام دهند . این ها ، خود فروخته هایی ، وابسته به بیگانگان و آلت دست دشمنان هستند که می خواهند خودی نشان دهند و پولی بگیرند .

اکنون که منافقین به عملیات تروریستی اعتراف کرده اند ،آیا غرب این سازمان را به فهرست گروه های تروریستی بازمی گردانند؟

اینها عامل آمریکا و اسراییل هستند و آن ها هرگز نمی آیند نیروهای خود را در فهرست گروه های تروریستی قرار دهند، چون برای آنها کار می کنند و درواقع ، غربی ها ، کارفرمای تروریست های منافقین هستند . این وطن فروشان طی دهه ۶۰ حدود ۱۷ هزار نفر از عزیزان ما را به شهادت رساندند. آمریکا و اسراییل بجای پیگیری و برملا کردن این جنایات سازمان یافته و محاکمه تروریست ها در دادگاه های بین المللی ، همواره ، حامی آشکار و پنهان منافقین بوده اند .

با توجه به محل حادثه به نظر می رسد، عوامل داخلی ،عاملان عملیات بوده اند ...

بله ،عوامل بیرونی چنین عملیاتی انجام نمی دهند چون می دانند زیر ذره بین و تحت پوشش نیروهای اطلاعاتی و امنیتی ما هستند . آنها با وعده و وعید از عوامل داخلی استفاده می کنند . به هر حال جمعه و روز تعطیل بوده ، ساعت ۹ شب آمده اند با استفاده از تاریکی، چنین حرکتی انجام داده اند و فیلم گرفته اند .

منافقین فعال در عملیات اخیر هم حتما ، شناسایی و به سزای اعمال شان خواهند رسید .آنها باید بدانند جمهوری اسلامی ، بیدی نیست که با این بادها بلرزد. جوان هایی که فریب پول و وعده های آن چنانی را می خورند و دست به چنین اقداماتی می زنند، بعد از دستگیری ، حتما ، از کرده خود پشیمان خواهند شد . منافقین بدانند که ما آنها را زیر ذره بین داریم و رهایشان نخواهیم کرد .

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

 

در همین رابطه