ماجرای عدم رسیدگی پلیس به سرقت اموال مسافران اتوبوس اهواز – سربندر

سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز با اشاره به موضوع سرقت وسایل مسافران یک دستگاه اتوبوس در مسیر اهواز - سربندر گفت: سرنخ‌هایی از سارقان به دست آمده و نتیجه اقدامات پلیس به شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.
تاریخ: 24 خرداد 1401
شناسه: 87393

حادثه 24 -  سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز با اشاره به موضوع سرقت وسایل مسافران یک دستگاه اتوبوس در مسیر اهواز - سربندر گفت: سرنخ‌هایی از سارقان به دست آمده و نتیجه اقدامات پلیس به شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سرهنگ کیومرث کشوری با اشاره به انتشار ویدیویی در فضای مجازی مبنی بر سرقت اموال مسافران یک دستگاه اتوبوس در مسیر اهواز - سربندر اظهار کرد: ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که فیلمبردار در این ویدیو مدعی شده بعد از گذشت ۲۰ دقیقه از حضور مالباختگان، پلیس به شکایت آن‌ها رسیدگی نکرده است.

وی  ضمن تکذیب ادعای مطرح شده در خصوص معطلی مالباختگان در مقابل پلیس راه اهواز - سربندر افزود: ماموران پلیس در محور حضور داشتند و به محض اطلاع از ماجرا بی‌درنگ وارد عمل شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز گفت: از همان لحظات اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند و سرنخ‌هایی از سارقان به دست آمده و نتیجه اقدامات پلیس به شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کشوری بیان کرد: پر واضح است که افراد مغرض برای وارونه جلوه دادن حقایق از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

آخرین اخبار «حوادث خوزستان» را در صفحه حوادث خوزستان و حوادث اهواز حادثه 24 بخوانید.

در همین رابطه