سرقت 50 کیلو طلا از 12 طلافروشی در اصفهان/ سارق دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان از شناسایی عامل سرقت ۵۰ کیلو طلا به ارزش ۶۵۰ میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.
تاریخ: 16 خرداد 1401
شناسه: 87113

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی استان از شناسایی عامل سرقت ۵۰ کیلو طلا به ارزش ۶۵۰ میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

سردار محمدرضا میرحیدری اظهار داشت: در پی وصول پرونده شکایت 12 نفر از طلافروش‌‌های شهر اصفهان مبنی بر سرقت 50 کیلو طلا از آنان و متواری شدن سارق، موضوع شناسایی عامل این سرقت در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات علمی و تخصصی صورت گرفته مشخص شد فردی که در زمینه انتقال طلاها به صورت کیفی فعالیت می‌کرده و با طلافروش‌ها در این خصوص همکاری داشته به صورت حرفه‌ای اقدام به خیانت در امانت و تحصیل مال از طریق نامشروع به مبلغ 650 میلیارد ریال کرده و سپس متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه متهم هیچ‌گونه اثر و ردی از خود برجای نگذاشته بود، بیان کرد: سرانجام با تلاش شبانه‌روزی و جستجوهای پیچیده و هوشمندانه ماموران، مخفیگاه فرد مذکور در یکی از شهرستان‌های استان شناسایی و ماموران طی یک عملیات ضربتی به محل اعزام و نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

سردار میرحیدری با بیان اینکه متهم در هنگام دستگیری با ماموران درگیر شده بود، گفت: فرد مذکور با شکایت مال باختگان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

آخرین اخبار «حوادث اصفهان» را در صفحه حوادث اصفهان حادثه 24 بخوانید.

در همین رابطه