مرد روانی در حسن آباد قصد بریدن گلوی پسرنوجوان را داشت

دو شب گذشته در یکی از مناطق جنوبی تهران فردی که با کارد قصابی پسر نوجوانی را با ضربات متعدد زخمی و در حالیکه قصد بریدن گلوی او را داشت با مداخله چند نفر دیگر به این ماجرا، از محل متواری و حین فرار دو تن از افراد حاضر در صحنه را نیز زخمی می کند.
تاریخ: 03 شهریور 1400
شناسه: 78465

حادثه 24 - دو شب گذشته در یکی از مناطق جنوبی تهران فردی که با کارد قصابی پسر نوجوانی را با ضربات متعدد زخمی و در حالیکه قصد بریدن گلوی او را داشت با مداخله چند نفر دیگر به این ماجرا، از محل متواری و حین فرار دو تن از افراد حاضر در صحنه را نیز زخمی می کند.

بنا بر گزارش دریافتی فرد ضارب دقایقی پس از فرار، توسط افرادی که شاهد این صحنه های فجیع و دلخراش بوده اند متوقف و بلافاصله با حضور عوامل کلانتری حسن آباد دستگیر و به کلانتری انتقال داده می شود.

این فرد که تبعه یکی از کشور های همسایه می باشد، به اذعان بستگانش فاقد تعادل روحی و روانی می باشد و در حال حاضر به اتهام ضرب و جرح و اقدام به شروع قتل برای تکمیل تحقیقات تحویل پلیس آگاهی می باشد.

افراد حاضر در محل که شاهد این صحنه های دلخراش بودند با ضارب برخوردی قهری داشتند؛ لازم بذکر است که این موضوع مورد تایید نمی باشد بلکه توصیه می شود ضمن مدیریت اتفاقات ایجاد شده از هر گونه اقدام سلیقه ای ، هیجانی و احساسی خودداری و اجازه داد که این گونه حوادث از مجرای قانونی پیگیری شوند.

در همین رابطه