قمه کشی وحشتناک مرد خشمگین مقابل دادسرا

ماموران پلیس پایتخت در تازه‌ترین طرح صاعقه، پسری را دستگیر کردند که مقابل یکی از دادسراهای تهران به سمت متهمی هجوم برده و او را با چاقو زخمی کرده بود. او که خودش با قرار وثیقه از زندان آزاد شده می‌گوید که برای انتقام‌جویی چنین نقشه‌ای را کشیده بود.
تاریخ: 06 اسفند 1399
شناسه: 72950

حادثه 24 - ماموران پلیس پایتخت در تازه‌ترین طرح صاعقه، پسری را دستگیر کردند که مقابل یکی از دادسراهای تهران به سمت متهمی هجوم برده  و او را با چاقو زخمی کرده بود. او که خودش با قرار وثیقه از زندان آزاد شده می‌گوید که برای انتقام‌جویی چنین نقشه‌ای را کشیده بود.

چطور جرأت کردی مقابل دادسرا با قمه به سمت متهم حمله کنی؟

اشتباه کردم. هر وقت عصبانی می‌شوم نمی‌توانم خودم را کنترل کنم. او برادرم را کتک زده بود و من برای انتقام‌جویی دست به چنین کار اشتباهی زدم.

پس او به اتهام ضرب و شتم برادرت دستگیر شده بود؟

بله. او در سفره‌خانه‌ای مهمان برادرم بود. در این مهمانی دوستانه متهم با یکی از دوستان برادرم درگیر شد. ظاهرا دعوایشان بر سر این بود که دوست برادرم پشت سر رفیق متهم حرف زده بود. ناگهان دعوا بالا گرفته و متهم با سر به‌صورت برادرم که قصد میانجیگری داشت زد و از سفره‌خانه بیرون رفت. او و دوستش همان شب در خیابان به اتهام قدرت‌نمایی دستگیر شدند. روز بعد به دادسرا رفتم و به متهم گفتم چرا برادرم را زدی و او در جواب گفت خوب کاری کردم. همین باعث شد تا از او کینه به دل بگیرم و نقشه انتقام‌جویی بکشم.

از روز حادثه بگو؟

آن روز متوجه شدم که قرار است متهم را با وثیقه آزاد کنند. من هم برای انتقام‌جویی مقابل دادسرا رفتم و با قمه به سمت وی حمله‌ور شدم. چند ضربه به او زدم و زخمی‌اش کردم اما همان‌جا دستگیر شدم.

روی دسـتــت خالکوبی کردی «خدایا توبه»؛ دلیلش چیست؟

من سابقه دارم و چند‌ماه قبل وقتی از زندان آزاد شدم توبه کردم که دور خلاف را خط بکشم. به همین دلیل روی دستم خالکوبی کردم خدایا توبه.

به توبــه‌ات پایبند بودی؟

نه خیلی زود آن را شکستم. حالا هم دوباره باید به زندان برگردم.

در همین رابطه