زخمی شدن دو مامور در درگیری با شرور مسلح

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به مجروح شدن ۲ نفر از کارکنان یگان امداد شیراز، گفت: ضارب با تیر ماموران زخمی و روانه بیمارستان شد.
تاریخ: 12 بهمن 1399
شناسه: 72062

حادثه 24 - معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به مجروح شدن ۲ نفر از کارکنان یگان امداد شیراز، گفت: ضارب با تیر ماموران زخمی و روانه بیمارستان شد.

سرهنگ کاووس محمدی  بیان کرد: روز گذشته گشت موتوری یگان امداد شهرستان شیراز در حال گشت زنی در محدوده دروازه سعدی، به فردی که در حال پرسه‌زنی بود، مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران یگان امداد برای بررسی موضوع وارد عمل شده و از وی خواستند که مدارک هویتی خود را ارائه کند اما این فرد گستاخ با یک قبضه اسلحه کلت کمری به سمت هر ۲ مامور تیراندازی و باعث مجروحیت آنان از ناحیه انگشت و کمر می‌شود.

معاون اجتماعی پلیس فارس عنوان داشت: در یک اقدام شجاعانه، مامور پلیس که دچار جراحت شده بود پس از اخطار ایست به متهم و شلیک تیر هوایی و عدم توجه وی، توانست پای آن را نشانه و مورد اصابت تیر قرار دهد.

سرهنگ  محمدی  با بیان اینکه حال عمومی هر ۲ مامور پلیس و ضارب رضایت بخش است، گفت: در بازرسی بدنی از متهم، یک قبضه کلت کمری و ۵ تیر مربوطه کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در سوابق متهم جرایمی از جمله تهدید به قتل، سرقت مسلحانه، نزاع و درگیری منجر به جرح و ... به چشم می‌خورد، عنوان داشت: پلیس با افرادی که بخواهند با شرارت و گردن‌کشی در برابر قانون بایستند و با برهم زدن نظم عمومی، زمینه ایجاد ناامنی و سلب آسایش شهروندان و تعرض به ماموران را فراهم کنند برابر قانون، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

در همین رابطه