مرگ هولناک کودک یک ساله زیر مشت و لگد ناپدری

ناپدری بی رحمی که با مشت و لگد فرزند خوانده یک ساله اش را در اتاق یک هتل به قتل رسانده بود تحت تعقیب ماموران پلیس قرار گرفت.
تاریخ: 28 مهر 1399
شناسه: 58416

حادثه 24 - ناپدری بی رحمی که با مشت و لگد فرزند خوانده یک ساله اش را در اتاق یک هتل به قتل رسانده بود تحت تعقیب ماموران پلیس قرار گرفت.

به نقل از کرایم، پلیس نیواورلئان آمریکا اعلام کرد که جستجوها برای دستگیری متهم ۲۱ ساله دوانت  به جرم قتل عمد آغاز شده است.

گزارش های پلیس نشان می دهد که ناپدری سنگدل هنگام نبود همسرش چند ضربه کاری به دخترخوانده یک ساله اش وارد کرده و باعث مرگش شده است. او سعی داشته تا صحنه جنایت را طوری بازسازی کند که گویی قربانی در حمام هتل زمین خورده و بر اثر ضربه بیهوش شده  است به همین دلیل با کارکنان هتل تماس گرفته و درخواست آمبولانس کرده سپس پا به فرار گذاشته است اطلاعات موجود نشان میدهد که قربانی  در راه بیمارستان جان سپرده  و تحقیقات پزشکی قانونی روشن کرد که علت مرگ کودک ضربات مشت و آسیب شدیدی بوده که به  جمجمه و مغزش وارد شده است.

مادر قربانی بیان کرد که جنایت هنگامی رخ داده که وی به همراه دو فرزند دیگرش هتل را ترک کرده و پس از بازگشت متوجه مرگ دختر یک ساله اش جونیور شده است.

به گفته یکی از کارآگاهان پلیس، متهم با توجه به جرائم مرتکب شده  با حکم حبس ابد روبرو خواهد بود. از این رو پلیس با انتشار تصویری از متهم از مردم برای شناسایی محل اختفای متهم در خواست کمک کرده است.

قتل کودک یکساله در هتل

در همین رابطه