کشف 50 سلاح وینچستر از باند فروش اسلحه در کرج

فرمانده انتظامی البرز با بیان اینکه یکی از مهمترین موضوعات برای دستگاه‌های امنیتی و انتظامی موضوع اسلحه است گفت: اخیراً پلیس اطلاعات و امنیت البرز ۵۰ فقره سلاح کشف و چهار نفر را در این خصوص دستگیر کرد.
تاریخ: 22 مرداد 1399
شناسه: 55865

حادثه24- فرمانده انتظامی البرز با بیان اینکه یکی از مهمترین موضوعات برای دستگاه‌های امنیتی و انتظامی موضوع اسلحه است گفت: اخیراً پلیس اطلاعات و امنیت البرز ۵۰ فقره سلاح کشف و چهار نفر را در این خصوص دستگیر کرد.

سردار عباسعلی محمدیان روز چهارشنبه ۲۲ مرداد در جمع خبرنگاران گفت:  ما به مردم البرز قول داده بودیم علاوه بر تشدید برخورد با مجرمین خشن، طرح ارتقای امنیت اجتماعی هم داشته باشیم و در همین راستا همکاران من طی ۴۸ ساعت موفق شدند ۱۲۷ نفر سارق حرفه ای را دستگیر کنند که ۹ نفر  از این افراد مالخر هستند. ۶۰ درصد از افراد دستگیر شد دارای سابقه کیفری قبلی اموالی که کشف شده شامل خودروهای سرقتی، لوازم منزل، دوچرخه، حتی کفش، موتورسیکلت  و... به ارزش ۲۹ میلیارد تومان است.

محمدیان افزود: جا دارد از مجموعه دستگاه قضایی به خصوص دادستان شهر کرج که هم قاطعانه ایستاده‌اند و هم از مامورین حمایت می‌کنند تشکر کنم. بر اثر این اقدامات شاهد کاهش چهار درصدی سرقت در البرز در چهار ماهه اول امسال بوده‌ایمو

فرمانده انتظامی البرز در خصوص دستگیری اعضای باند فروش اسلحه هم گفت: پلیس امنیت ما شبانه روز موضوعانی که مرتبط با مسائل امنیتی است را رصد می کند و یکی از مهمترین موضوعات بحث سلاح است و کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند بدانند تحت رصد دستگاه های امنیتی و انتظامی هستند.

وی افزود: در همین راستا طی یک اقدام تقریباً دو ماهه در پلیس اطلاعات و امنیت استان موفق شد چهار نفر از اعضای باندی که ۵۰ قبضه سلاح ساچمه زن که معمولا برای ارتکاب جرائم استفاده می‌شود را دستگیر و سلاح‌ها را جمع آوری کند.

محمدیان تأکید کرد: نگهداری و حمل سلاح جرم است و در این ابعاد مجازات سنگینی دارد و کسانی که در این زمینه فعالیت دارند بدانند قانون اینها را شناسایی خواهد کرد.

 

در همین رابطه