بازداشت عروس و داماد روسی بخاطر بندآوردن بزرگراه

یک زوج روسی در روز عروسی بخاطر متوقف کردن خودروی خود در بزرگراه مسکو و جشن و پایکوبی برای دقایقی، توسط پلیس دستگیر و به مدت ۲۴ ساعت بازداشت شدند.
تاریخ: 05 مرداد 1399
شناسه: 55064

حادثه24- یک زوج روسی در روز عروسی بخاطر متوقف کردن خودروی خود در بزرگراه مسکو و جشن و پایکوبی برای دقایقی، توسط پلیس دستگیر و به مدت ۲۴ ساعت بازداشت شدند.

این رویداد در کمربندی اصلی مسکو پایتخت روسیه رخ داد و پلیس مسکو عروس و داماد و هشت تن دیگر از همراهان آنان را یک روز بازداشت و در مجموع  ۲۰۰ هزار روبل (حدود ۲۹۰۰ دلار) جریمه کرد.

براساس تصاویر منتشر شده، کاروان عروسی در وسط اتوبان و در حالی که چند ردیف خودرو از آن عبور می کرد از ماشین پیاده شده و به جشن و پایکوبی مشغول شدند اتفاقی که بارها در برخی از شهرهای ایران دیده می شود و همواره ناراحتی دیگر شهروندان را در پی دارد.

براساس گزارش پلیس، این افراد نه تنها جان خود و دیگران را به خطر انداختند بلکه برای نظم و امنیت عمومی مشکل ایجاد کرده اند.

داماد مدعی بود که جرمی مرتکب نشده است.

وی گفت: من شب را در بازداشت بسر بردم و هنور نمی دانم علتش چیست.

ولادیمیر واسنین رئیس روابط عمومی اداره پلیس مسکو دراین باره گفته است: افراد شرکت کننده در این اقدام خیابانی شناسایی و بازداشت شدند.

«در مجموع ۱۰ نفر از افراد شرکت کننده در این مراسم خیابانی به مدت یک روز بازداشت و هر کدام به پرداخت ۲۰ هزار روبل (حدود ۲۹۰ دلار) جریمه نقدی محکوم شدند.»

پلیس روسیه معتقد است که این حکم ناچیز بوده چرا که طبق قانون، می شد متخلفان را ۱۵ روز در بازداشت نگاه داشت.

گفتنی است کاروان های عروسی در مسکو در سالهای اخیر خبرساز شده اند چرا که مثلا قفقازیهایی که در روسیه زندگی میکنند طبق سنت در هنگام عروسی تیراندازی هوایی می کنند.

در همین رابطه