واژگونی پراید 7نفر را مصدوم کرد

رییس مرکز اورژانس تهران از واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در بزرگراه آیت الله سعیدی خبر داد و گفت: در این سانحه رانندگی ۷ نفر دچار مصدومیت شدند.
تاریخ: 04 مرداد 1399
شناسه: 54988

حادثه24- رییس مرکز اورژانس تهران از واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در بزرگراه آیت الله سعیدی خبر داد و گفت: در این سانحه رانندگی ۷ نفر دچار مصدومیت شدند.

«پیمان صابریان» روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: حوالی ساعت یک بامداد، حادثه واژگونی خودرو پراید در بزرگراه آیت الله سعیدی به سمت اسلامشهر بعد از پاسگاه نعمت آباد به سامانه ۱۱۵ اعلام و بلافاصله تکنسین های اورژانس به همراه ۳ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این سانحه رانندگس،   یک دستگاه خودرو سواری پراید با ۷ سرنشین به هنگام حرکت و به دلایل نامشخص از مسیر اصلی منحرف و در محل واژگون شد.

رییس اورژانس تهران ادامه داد: ۷ سرنشین این خودرو سواری که در میان آنها، چند کودک و خردسال نیز بود، از نواحی مختلف اندام ها دچار مصدومیت شده بودند که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی همه این مصدومان روانه بیمارستان شدند.

وی، علت این واژگونی را در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور، اعلام کرد و از رانندگان خواست با سرعت مطمئنه و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در مسیرها حرکت کنند.

در همین رابطه