جاعلان برچسب اصالت کالای خارجی بازداشت شدند

رییس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری جاعلان برچسب اصالت کالاهای خارجی در جنوب شرق تهران خبر داد.
تاریخ: 26 تیر 1399
شناسه: 54613

حادثه24- رییس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری جاعلان برچسب اصالت کالاهای خارجی در جنوب شرق تهران خبر داد.

سرهنگ سعید راستی دراین باره گفت: مدتی قبل با دریافت  خبری مبنی بر جعل برچسبهای اصالت کالا و نصب آن بر روی اجناس قاچاق، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفته و در جریان آن مشخص شد دو تن در دو واحد مسکونی درست به این کار زده اند. 

وی با بیان اینکه نتایج تحقیقات به مقام قضایی داده و مجوز عملیات اخذ شد، گفت: هر دو واحد مسکونی در خیابان مدنی و بلوار ابوذر تحت مراقبتهای ویژه قرار گرفت و سر انجام روز گذشته در دو عملیات جداگانه ماموران به این محلها رفته و دو متهم را دستگیر کردند.

راستی افزود: همچنین دو خانه تحت بررسی قرار گرفت که در جریان آن 2610 لیبل جعلی اصالت کالا و ۵۰۰ قلم لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق منقوش به لیبل های جعلی کشف و ضبط شد.
رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده، گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به دادسرا منتقل شدند و در عین حال تحقیقات پلیس در این زمینه همچنان ادامه دارد.

در همین رابطه