مرگ مشکوک مرد جوان به سبک غلامرضا تختی

مرد جوان که به خاطر اختلاف‌های خانوادگی با همسرش به یک پانسیون پناه برده بود، به‌طرز مشکوکی جان باخت و پرونده دیگری مقابل تیم جنایی گشوده شد.
تاریخ: 14 اردیبهشت 1399
شناسه: 31359

حادثه 24 - مرد جوان که به خاطر اختلاف‌های خانوادگی با همسرش به یک پانسیون پناه برده بود، به‌طرز مشکوکی جان باخت و پرونده دیگری مقابل تیم جنایی گشوده شد.

ساعت 4 عصر پنجشنبه 11 فروردین، مأموران کلانتری 107 فلسطین در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از مرگ مرد جوانی در یکی از پانسیون‌های منطقه خبر دادند.

با اعلام این خبر بازپرس واحدی از شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور تحقیقات در رابطه با مرگ مرد 37 ساله را صادر کرد. با حضور مأموران در اتاق شماره 5 پانسیون که در طبقه دوم ساختمان قرار داشت با جسد مردی روی تختخوابش مواجه شدند. هم اتاقی مرد جوان به پلیس گفت: سیاوش از یک ماه قبل به اینجا آمده بود. متأهل بود و خانه و زندگی داشت اما می‌گفت به‌خاطر اختلاف با همسرش خانه را ترک کرده و به اینجا آمده است.

او ادامه داد: شب قبل سیاوش با همسرش صحبت کرد و بعد از این گفت‌و‌گو خیلی عصبانی شد. او یک دختر 4 ساله دارد و نگران بود که بعد از طلاق همسرش دخترش را کجا نگه دارد. بعد از ساعتی به خواب رفت. صبح من به محل کارم رفتم و بعد از آن دیگر از سیاوش خبر نداشتم. بعد از پایان کارم وقتی به پانسیون آمدم، سیاوش را دیدم که هنوز در تخت خوابیده است. صدایش کردم اما جواب نداد به سمتش رفتم تا بیدارش کنم که متوجه شدم او مرده است.با اظهارات هم اتاقی مرد جوان و از آنجایی که دارو یا وسیله‌ای در اطراف جسد پیدا نشد که نشان از خودکشی او داشته باشد از طرفی متخصصان پزشکی قانونی نیز در تحقیقات اولیه علت مرگ او را تشخیص ندادند بررسی‌ها ادامه دارد. خانواده سیاوش نیز با اطلاع از مرگ پسرشان از عروس‌شان شکایت کرده و مدعی شدند که او در مرگ وی نقش دارد. بدین ترتیب بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی برای مشخص شدن علت مرگ را صادر کرد.

در همین رابطه