قاتل زوج آباده ای دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان آباده از دستگیری یک قاتل فراری و یک قاچاقچی و کشف مقادیری محلول ضدعفونی کننده قاچاق از وی، خبر داد.
تاریخ: 18 فروردین 1399
شناسه: 30438

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان آباده از دستگیری یک قاتل فراری و یک قاچاقچی و کشف مقادیری محلول ضدعفونی کننده قاچاق از وی، خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مبارزه با فعالیت های مجرمانه قاچاقچیان و ناامن کنندگان اقتصاد کشور، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک وانت آریسان مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

رزمجویی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ایزدخواست در بازرسی از آن خودرو، هزار عدد محلول ضدعفونی کننده تقلبی که به صورت قاچاق و بدون مدارک قانونی حمل می شد کشف و یک نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم به مراجع قضایی تحویل داده شد، گفت: برابر نظر کارشناسان، ارزش کشفیات حدود ۳۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

 دستگیری قاتل فراری

فرمانده انتظامی شهرستان آباده همچنین از دستگیری قاتلی که یکماه قبل زوجی را با سلاح گرم کشته بود، خبر داد.

رزمجویی خاطرنشان کرد: حدود یک ماه قبل، یک زوج جوان در شهر صغاد، با سلاح گرم کشته شدند و با توجه به اینکه قاتل متواری شده بود، اقدامات برای شناسایی این متهم در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان آباده پس از تحقیقات میدانی به صورت نامحسوس و اشراف اطلاعاتی مخفیگاه قاتل را در شهرستان شیراز شناسایی کرده و بعد از اخذ نیابت قضایی، در عملیاتی غافلگیرانه، موفق به دستگیری این متهم شدند.

رزمجویی با اشاره به اعتراف قاتل، گفت: این متهم بعد از تشکیل پرونده برای سر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده خاطرنشان کرد که این عملیات واکنش های مثبت و قدردانی مردم و مسئولان شهرستان از ماموران انتظامی را به دنبال داشت.

در همین رابطه