قرنطینه سفت و سخت در گیلان / ۴۰۰ هزار نفر پایش شدند

بیستمین روز ماه پایانی سال 98 نیز اخبار مهم خروجی ایرنای گیلان حول و حوش کووید ۱۹ در گیلان از ایجاد قرنطینه در ورودی اصلی استان (لوشان) ، تا نبود مشکل در عرضه کالاها و مواد غذایی به زعم مسئولان و پایش حدود ۴۰۰ هزار نفر در طرح ملی مبارزه با کرونا دور می زند .
تاریخ: 20 اسفند 1398
شناسه: 30104

حادثه 24 - بیستمین روز ماه پایانی سال 98 نیز اخبار مهم خروجی ایرنای گیلان حول و حوش کووید ۱۹ در گیلان از ایجاد قرنطینه در ورودی اصلی استان (لوشان) ، تا نبود مشکل در عرضه کالاها و مواد غذایی به زعم مسئولان و پایش حدود ۴۰۰ هزار نفر در طرح ملی مبارزه با کرونا دور می زند .

ایجاد قرنطینه در ورودی اصلی گیلان (لوشان) اولویت است

اگر چه برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا راه های ورودی گیلان بسته شده و این استان مهمانی را از استان های دیگر نمی پذیرد، اما برای تشدید این کار، نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مقابله با کرونا در گیلان گفت: ایجاد فضای قرنطینه ای در ورودی لوشان از برنامه های اساسی برای پیشگیری و مقابله با کرونا در استان است.

فرمانده سپاه قدس گیلان: آماده ضدعفونی کردن منازل هستیم

در راستای برنامه های ضدعفونی و گندزدایی در مناطق مختلف گیلان ، فرمانده سپاه قدس گیلان از آمادگی  برای ضدعفونی کردن منازل مردم خبر داد .

پایش حدود ۴۰۰ هزار نفر در طرح ملی مبارزه با کرونا در گیلان

استاندار گیلان از پایش حدود ۴۰۰ هزار نفر در استان از روز گذشته تا کنون؛ در طرح ملی مبارزه با کرونا در استان خبر داد.

۷۰ درصد واحدهای نانوایی در رشت به کارت خوان مجهز شدند

در خبری دیگری که امروز در خروجی ایرنا گیلان قرار گرفته به نقل از رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان رشت آمده است: تاکنون ۷۰ درصد نانوایی های رشت به کارت خوان مجهز شده اند.

وقتی مردم برای مقابله با کرونا پای کار می آیند

در خبرهای مربطو به کرونا از حوزه شهرستان اینکه؛ جمعی از شهروندان بندرانزلی برای کمک به همشهریانشان و مقابله با ویروس کرونا بدون هیچ چشمداشتی پای کار آمده و اقدام به توزیع رایگان سبد کالا و ماسک و مواد ضد عفونی  به افراد نیازمند این شهر ساحلی کردند.

 بهبود ۱۲۰ بیمار مشکوک به کرونا و آنفلوآنزا در آستارا

فرماندار آستارا هم در خبری اعلام کرد: ۱۹۲ بیمار مشکوک به کرونا و آنفلوآنزا در بیمارستان این شهرستان بستری بودند و ۱۲۰ نفر از آنها بهبود یافته و مرخص شدند و تعدادی تحت درمان هستند.

غلبه مدیرکل میراث فرهنگی گیلان بر بیماری کرونا

از انتشار ویروس کرونا در گیلان تا به امروز خیرهایی از فوت افراد مبتلا به این بیماری از نماینده مجلس گرفته تا پزشک و پرستار شنیده می شود اما در این بین مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان پس از ۱۸ روز مبارزه با بیماری کرونا به محل کار خود بازگشت.

هیچ مشکلی در عرضه کالاها و مواد غذایی وجود ندارد

خبری دیگر اینکه رئیس اتاق اصناف گیلان و نایب رئیس اتاق اصناف کشور از فعالیت مستمر واحدهای صنفی در استان گیلان بر اساس دستورالعمل‌های صادر شده ستاد مقابله با کرونا خبر داد و گفت: هیچ مشکلی و کمبودی در زمینه  عرضه کالاها به ویژه اقلام خوراکی مورد نیاز مردم وجود ندارد.

فراخوان جشنواره کوری کرونا در گیلان

در خبرهای مربوط به آمارهای مبتلایان و مرگ ناشی از بیماری کرونا و نگرانی های مردم از مرگ هموطنانشان، سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری رشت از برگزاری اولین جشنواره استندآپ کمدی  با عنوان کوری کرونا با هدف ترویج شور و نشاط اجتماعی و امید ، به منظور کاهش آسیب های روانی و اجتماعی ناشی از بیماری کرونا خبر داد.

در همین رابطه