اخبار حوادث امروز (20 بهمن 98) از فعالت های انتخاباتی وکلا تا قطعی شدن حکم مهدی قائدی

در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (20 بهمن 98) را بازخوانی می کنیم.
تاریخ: 20 بهمن 1398
شناسه: 29368

جنایت خونین در تایباد / دو نفر از قربانیان مادر و دختر هستند

یک مرد و ۲ زن شنبه شب در شهر تایباد خراسان رضوی به قتل رسیدند.


یک بیمار مشکوک به کرونا در سنندج قرنطینه شد

معاون امور بهداشتی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به اینکه تاکنون موردی از ویروس کرونا در استان مشاهده نشده است، گفت: این ویروس به علت واگیری بسیار سریع، از فرد مبتلا به دیگران انتقال داده می‌شود لذا از مردم درخواست داریم موارد بهداشتی را رعایت کنند.

 

سرقت ماموران قلابی با چراغ گردان

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 3 سارق زورگیر خبر داد و گفت: متهمان با پرسه زنی در خیابان ها و معرفی خود به عنوان پلیس، از مال باختگان سرقت می کردند


کشته شدن سرباز تایلندی که عامل حمله مرگبارِ در مرکز خرید بود

مقام‌های تایلندی خبر دادند، عامل تیراندازی روز شنبه (دیروز) به یک مرکز خرید در شرق این کشور که حداقل ۲۷ نفر را به کام مرگ کشاند، کشته شد.

 


ماجرای سرنگ‌های مشکوک در  رختکن تراکتور چه بود؟

سرپرست باشگاه تراکتور جزئیات وجود سرنگ در رختکن تیم فوتبال تراکتور را تشریح کرد.


مهدی قائدی یک سال به زندان می رود؟

وکیل مدافع مهدی قائدی درباره حکم منتشر شده در فضای مجازی برای موکلش توضیحاتی داد.

 

 

جزئیات جدید از سریع ترین حمله هکرهای اجاره ای به زیرساخت‌های ارتباطی کشور

هکرهای اجاره‌ای، روز گذشته گسترده‌ترین حمله تجربه شده در تاریخ ایران را علیه زیرساخت‌های کشور اجرا کردند که به گفته مسوولان شرکت ارتباطات زیرساخت ایران، پیش از این نظیر نداشته است.


چرا خلبان پرواز تهران-ماهشهر تعلیق شد؟

در پی بروز سانحه هواپیمای شرکت کاسپین در مسیر تهران-ماهشهر که باعث خروج از باند و آسیب دیدن هواپیما شد، صحبت‌هایی درباره تعلیق خلبان این پرواز مطرح شد، اما تا کنون علت بروز مشکل در پرواز، علت دقیق بروز سانحه و دلیل تعلیق خلبان آن مشخص نشده است.


ناگفته های علی دایی از انتخاب سرمربی تیم ملی/ صلاحیتم را رد کردند

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران درباره سپردن سکان هدایت این تیم به دراگان اسکوچیچ، عنوان کرد که این مربی کروات، خارج از فدراسیون فوتبال انتخاب شده است.

 

حمله‌ بی‌سابقه شهاب حسینی به مسعود کیمیایی / او روغن ریخته را نذر امامزاده کرد

شهاب حسینی با حضور در یک نشست رسانه‌ای در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر با اصحاب رسانه به گفتگو نشست و باردیگر از تحریم‌کنندگان جشنواره فجر به‌شدت انتقاد کرد.


دام سیاه راننده آژانس قلابی برای زنان جوان

راننده سواری پژو که با گذاشتن تابلوی آژانس روی سقف خودرو، زنان را در پوشش مسافر سوار و به آن‌ها تعرض کرده‌است، به تحمل ۳۹۶‌ضربه شلاق محکوم شد. متهم ۳۲‌ساله که سعید نام دارد روز گذشته به اتهام آدم‌ربایی هم محاکمه شد و در انتظار مجازات قرار گرفت.


سرقت های سریالی برای تامین پول جراحی نامزد

پرونده باند 3 نفره‌ با 16 فقره سرقت از منازل شمال شرق تهران در حالی صبح دیروز به شعبه 2 دادگاه کیفری استان تهران رفت که یکی از متهمان پس از حکم اولیه به کشور آلمان متواری شد.


دانشجوی دستفروش قصاص می شود؟

جوان دستفروشی که در پی یک نزاع در سال 96 فردی را به قتل رسانده بود، صبح روز گذشته در شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران به قصاص محکوم شد.

 

آقا معلم فرزند معتادش را به قتل رساند

معلم بازنشسته‌ای که از رفتارهای پسر معتادش به ستوه آمده بود در اقدامی جنون‌آمیز او را به قتل رساند و در همان صحنه جرم به جرمش اعتراف کرد.

 

جزئیات چاقوکشی مرگبار در مشهد / پلیس در تعقیب قاتل فراری

جوان تازه دامادی که متهم به چاقوکشی در یک نزاع مرگبار است، تحت تعقیب پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت.

 

خانواده قربانیان حادثه تشییع کرمان: فرزندان مان باید شهید اعلام شوند

خانواده 20 نفر از جانباختگان حادثه تشییع کرمان صبح دیروز به تهران آمدند تا پرونده بلاتکلیف بستگان از دست‌رفته‌شان را پیگیری کنند. آنها در تلاش برای شهید اعلام‌شدن فرزندان، همسران و پدر و مادران‌شان‌‌ هستند و می‌خواهند بدانند چرا تا به حال کسی مسئولیت این حادثه را نپذیرفته است.


طیف های مختلف جامعه وکلا در گردهمایی «اوج»

در فاصله 19 روز مانده به انتخابات هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز، طیف های مختلفی از وکلا در گردهمایی اتحاد وکلای جوان (اوج) شرکت کرده و به بیان دیدگاههای مختلف خود پرداختند.

 


حرفهای تکان دهنده دختری که 9 سال زیر تیغ قصاص بود

درست یک‌ سال می‌گذرد؛ یک‌ سال است که سارا هم‌بندی‌هایش را نمی‌بیند، پشت میله‌ها نیست، شب‌ها را روی آن تخت‌های چندطبقه فلزی نمی‌خوابد و برای هواخوری‌اش ساعت تعیین نمی‌کنند. سارا 9‌ سال تمام در آن سلول روزگار گذراند، بعد از کشتن خواستگارش به زندان مرکزی کرمان افتاد. ٩ بار ‌سال را در کنار هم‌بندی‌هایش تحویل کرد تا اینکه بهمن ماه پارسال، آن در آهنی به رویش باز شد و زندگی‌اش عوض شد.


اسرار مرگ زندانی رجایی شهر در تصاویر دوربین های مدار بسته

دوربین‌های مداربسته زندان رجایی‌شهر کرج، علت فوت یک زندانی را مشخص کرد.

کلمات کلیدی :
در همین رابطه