اقدام جنون آمیز گروگانگیر مسلح / او خودش و دامادش را کشت

شرور مسلح و یاغی سابقه دار که هنگام تعقیب پلیسی، داماد خود را به گروگان گرفته بود، در یک اقدام جنون آمیز خود و گروگانش را کشت.
تاریخ: 11 آذر 1398
شناسه: 27361

حادثه 24 - شرور مسلح و یاغی سابقه دار که هنگام تعقیب پلیسی، داماد خود را به گروگان گرفته بود، در یک اقدام جنون آمیز خود و گروگانش را کشت.

 سردار خلیل واعظی با اعلام این خبر، اظهارداشت: در اجرای حکم قضائی مبنی بر دستگیری یک شرور مسلح و متهم سابقه دار به هویت ش- ر، پلیس مخفیگاه وی را در یکی از روستاهای دشتستان  شناسایی کرد .

وی افزود: بامداد یکشنبه ( 10 آذرماه) تیم عملیاتی پلیس مخفیگاه متهم را محاصره و درخواست کرد خود را تسلیم کند ولی وی که به سلاح گرم و مقدار زیادی مهمات مسلح بود، تهدید کرد در صورتی که راه فرار باز نشود،اقدام به تیراندازی می کند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: با حضور فرمانده انتظامی شهرستان،  مقام قضائی،  روانشناس و مددکار اجتماعی پلیس در صحنه، عملیات روانی و گفت وگو با متهم جدی تر دنبال شد.

سردار واعظی تصریح کرد : با پیشنهاد و اصرار مادر متهم مبنی بر اینکه دامادش بواسطه رابطه عاطفی که با فرزندش دارد، ممکن است بتواند وی را تشویق به تسلیم کند، داماد خانواده برای مذاکره و گفت وگو راهی مخفیگاه متهم شد.

وی تصریح کرد: متاسفانه لحظاتی بعد داماد خانواده از سوی متهم به گروگان گرفته شد و تهدید کرد اگر زمینه فرارش فراهم نشود خود و گروگانش را خواهد کشت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: با وجود تلاش های فراوان و خویشتنداری پلیس و مقام قضائی فرد گروگانگیر پس از 10 ساعت محاصره، مذاکره و گفت و گو به سمت نیروهای پلیس اقدام به شلیک کرد و پس از شلیک صدها تیر نهایتاً در یک اقدام جنون آمیز خود و گروگانش را کشت.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: از مخفیگاه متهم یک قبضه اسلحه کلاش، 230فشنگ جنگی و بالغ بر 120پوکه فشنگ شلیک شده از طرف متهم کشف شد.

سردار واعظی با تاکید بر قاطعیت پلیس در برخورد با عاملان جرایم خشن و تلاش در جهت ارتقاء احساس امنیت شهروندان، از مردمی که امروز بواسطه حرکت شرورانه این متهم دچار مشکلاتی شدند، عذرخواهی کرد.

در همین رابطه