گروگان گیری خانواده مقتول برای گرفتن رضایت در دورود

فرمانده انتظامی استان لرستان از دستگیری قاتل مسلح متواری در شهرستان دورود خبر داد.
تاریخ: 14 مرداد 1403
شناسه: 122190

حادثه 24 - فرمانده انتظامی استان لرستان از دستگیری قاتل مسلح متواری در شهرستان دورود خبر داد.

سردار یحیی الهی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل 2 نفر با استفاده از سلاح گرم در اول تیر ماه امسال در یکی از روستاهای شهرستان دورود، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور ماموران پلیس آگاهی و انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله با تشکیل تیم ویژه‌ای با حضور فرمانده، جانشین،  ماموران آگاهی، اطلاعات، فتا و انتظامی شهرستان دورود ابعاد موضوع به صورت میدانی بررسی و با تلاش شبانه روزی و با اقدامات فنی و علمی، پس از مدت کوتاهی قاتل متواری را شناسایی و در حالی که 3 نفر از اعضای خانوده مقتولان را جهت رضایت به گروگان گرفته بود با تلاش مضاعف ماموران و اقناع سازی قاتل، در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر و گروگان ها  صحیح و سالم آزاد شدند.

فرمانده انتظامی  استان لرستان با بیان اینکه یک قبضه سلاح جنگی و 2 تیغه خشاب استفاده شده در ارتکاب جرم کشف شده است، گفت: قاتل که 44 سال سن دارد، در تحقیقات صورت گرفته به ارتکاب قتل اعتراف و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

سردار الهی در پایان با تاکید بر اینکه مردم عزیز همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، بیان داشت: پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت شهروندان و برخورد با مجرمان و هنجارشکنان از هیچ گونه تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

آخرین اخبار «حوادث لرستان» را در صفحه حوادث لرستان و حوادث خرم آباد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

در همین رابطه