پسر روانی مادرش را کشت و جسد او را آتش زد

پسر جوان که مادرش را کشته و جسد او را آتش زده بود با نظر کارشناسان پزشکی‌قانونی در بیمارستان روانی بستری شود.
تاریخ: 10 مرداد 1403
شناسه: 121983

حادثه 24 - پسر جوان که مادرش را کشته و جسد او را آتش زده بود با نظر کارشناسان پزشکی‌قانونی در بیمارستان روانی بستری شود.

پسر ۳۶ساله‌ای شامگاه پانزدهم اردیبهشت امسال مادر۷۰ساله‌اش رادرطبقه سوم خانه‌شان درشهرک دانشگاه تهران با ضربه‌های چاقو و پیچ‌گوشتی به قتل رساند و جسد اورا به پاگرد برد وآتش زد،سپس خودش رادرخانه حبس و تهدید به اسیدپاشی و خودکشی می‌کرد. همسایه‌ها آتش جسد را خاموش کردند.با حضور پلیس، قفل در شکسته و متهم ۳۶ساله بازداشت شد. در بازرسی از این خانه چاقو و پیچ‌گوشتی خون‌آلود و برگه‌های سوخته از چند کتاب و بطری پیدا شد که در آن جوهرنمک بود. دیگر اعضای خانواده به ماموران گفته بودند که مرد ۳۶ساله بیماری روحی دارد و چند مرتبه در بیمارستان بستری شده بود. متهم با اعتراف به قتل مادرش به بازداشتگاه رفت. با گذشت بیش ازسه ماه از این قتل، متهم دیروز به شعبه اول بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و در اظهاراتش گفت: مرابه زورنزدروان‌شناس می‌بردند.مدتی دربیمارستان بستری بودم.ازخوردن قرص‌های اعصابم بدم می‌آمدودیگر قرص نمی‌خوردم. صداهایی در گوشم می‌گفت تو دیوانه نیستی، مادرت را بکش، او دیوانه است. با ضربه‌های پیچ‌گوشتی و چاقو مادرم را کشتم و بعد جسدش را آتش زدم.

 این درحالی‌بود که پزشکی‌قانونی نامه‌ای در اختیار دادسرا قرار‌داد که نشان می‌داد او دارای اختلالات روحی است.

 محسن اختیاری، بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: با اعلام نظریه کارشناسان پزشکی‌قانونی، هماهنگی‌های لازم انجام و قرار شد که این مرد برای مدتی در بیمارستان روانی بستری شود و تحت درمان‌باشد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

در همین رابطه