راننده ام وی ام با سرعت بالا جان برادرش را گرفت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از وقوع یک سانحه رانندگی منجر به فوت در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: بر اثر سرعت بیش از اندازه راننده یک دستگاه خودرو ام وی ام و واژگونی آن، برادر وی جان خود را از دست داد.
تاریخ: 18 تیر 1403
شناسه: 120799

حادثه 24 - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از وقوع یک سانحه رانندگی منجر به فوت در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: بر اثر سرعت بیش از اندازه راننده یک دستگاه خودرو ام وی ام و واژگونی آن، برادر وی جان خود را از دست داد.

سرهنگ محمد حیدری اظهار داشت: حوالی ساعت 21 شب گذشته (یکشنبه - 17 تیر) وقوع یک مورد سانحه رانندگی به پلیس راهنمایی و رانندگی استان در بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه (هوانیروز) گزارش شد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس راهور با دریافت این گزارش به سرعت در محل حاضر و مشاهده کردند یک دستگاه خودرو ام وی ام به علت سرعت غیرمجاز از مسیر منحرف و پس از برخورد با درختان وسط بلوار کاملا واژگون شده است.

سرهنگ حیدری ادامه داد: بر اثر این سانحه سرنشین ردیف جلو که آقایی حدادا 50 ساله و برادر راننده بود به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس راهور استان افزود: همچنین در این سانحه راننده و 2 سرنشین عقب نیز زخمی و به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی در پایان، سرعت غیرمجاز را عامل بسیاری از سوانح رانندگی عنوان کرد و گفت: در بیشتر مواقع این حوادث منجر به فوت و یا وارد آمدن آسیب های جدی می شود.

آخرین اخبار «حوادث کرمانشاه» را در صفحه حوادث کرمانشاه حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

در همین رابطه