مصدومیت 9 افغان در واژگونی سمند در کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان از واژگونی سواری سمند حامل اتباع افغانستانی در محور کرمان ـ سیرجان خبر داد و گفت: این تصادف ۹ مصدوم برجا گذاشت.
تاریخ: 25 اردیبهشت 1403
شناسه: 117953

حادثه 24 - مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان از واژگونی سواری سمند حامل اتباع افغانستانی در محور کرمان ـ سیرجان خبر داد و گفت: این تصادف ۹ مصدوم برجا گذاشت.

رضا فلاح گفت: در پی اعلام اورژانس مبنی بر واژگونی سواری سمند، بلافاصله یک تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام شد.

وی با اشاره به جزئیات بیشتر این عملیات، افزود: گزارش اورژانس در ساعت ۰۳:۱۵ بامداد امروز به سامانه ۱۱۲ مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر مبنی بر واژگونی سواری سمند اعلام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه این حادثه در کیلومتر ۱۲۰ محور کرمان ـ سیرجان رخ داد، تصریح کرد: بلافاصله نزدیک‌ترین پایگاه هلال احمر از گدار خانه سرخ که پایگاه امداد و نجات بین شهری سیرجان است و در ۱۰ کیلومتری محل حادثه قرار داشت، اعزام شد.

وی با اشاره به اینکه این خودرو حامل اتباع افغانستانی بود، بیان داشت: در این حادثه خودروی مذکور به حالت واژگون به سقف قرار داشت که ۹ نفر مصدوم شده بودند.

فلاح گفت: پس از ارزیابی‌های لازم، رهاسازی دو نفر از مصدومین با ست سبک صورت گرفت و پس از انجام اقدامات رهاسازی مصدومین تحویل عوامل اورژانس شدند.

آخرین اخبار «حوادث کرمان» را در صفحه حوادث کرمان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

در همین رابطه