زمان مطالعه: 6 دقیقه

اخبار حوادث امروز (28 دی 1400) از برگزاری اولین جلسه دادگاه حبیب اسیود، سرکرده گروهک حرکت النضال در دادگاه انقلاب تا دستگیری قاتلان زوج میانسال در زاهدان

در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (28 دی 1400) را بازخوانی می کنیم.
28 دی 1400
شناسه : 83269
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/83269
408+
بالا
در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (28 دی 1400) را بازخوانی می کنیم.

 

قاتلان زوج میانسال در زاهدان دستگیر شدند

 فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش بی‌وقفه کارآگاهان پلیس آگاهی استان عاملان قتل مسلحانه زوج میانسال در خیابان محله زیباشهر زاهدان در کمترین زمان شناسایی و دستگیر شدند.

 

سارقان به تجهیزات پل‌ وردآورد رحم نکردند

 روزنامه همشهری در گزارشی از افزایش میزان سرقت قطعات فلزی از سازه‌های شهری نوشته است که دلیل مسدود شدن این روزهای پل وردآورد که در بزرگراه همدانی در غرب تهران واقع است، «سرقت اتصالات بزرگ فلزی» این پل بوده است.

کلاهبرداری میلیاردی زنان شیاد با راه‌اندازی صندوق وام خانگی

 فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: با تلاش ماموران پلیس این شهرستان زنانی که با ترفندی اقدام به کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.

 

کشف دومین جسد کودک مفقود شده در طغیان رودخانه ریگان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از پیدا شدن دومین جسد کودک ۵ ساله مفقود شده در پی طغیان رودخانه شهرستان ریگان خبر داد.


واکنش پلیس به ویدئوی حرکت نمایشی وانت و کامیون در جاده

درپی انتشار ویدئویی از انجام حرکات نمایشی و مخاطره آمیز با یک دستگاه کامیون و وانت در یکی از جاده‌های کشور، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور از رسیدگی فوری به این موضوع خبر داد.


آمار امروز کرونا / سه شنبه 28 دی 1400

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۳۶۵۳ بیمار کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۱۸ بیمار نیز جان خود را از دست دادند.


21 مصدوم در واژگونی اتوبوس در شهرک لیا

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین از مصدومیت 21 نفر براثر واژگونی اتوبوس مقابل شهرک لیا و انتقال 15 نفر به مراکز درمانی خبر داد.


مرگ یک کارگر بر اثر سقوط بهمن در آزادراه تهران _ شمال

در پی وقوع حادثه سقوط «بهمن» در محورتونل کندوان درجاده چالوس، ۴ کارگر پیمانکاری آزاد راه تهران به شمال دچار حادثه شدند که یک نفر از انها جان خود را از دست داد و سه نفر دیگر نجات پیدا کردند.


شکنجه مرگبار سارقان توسط 4 نگهبان باغ

4 نگهبان باغ که متهم هستند در جریان دستگیری یک سارق او را شکنجه کرده و به قتل رسانده‌اند در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند. رسیدگی به این پرونده از فروردین سال گذشته با گزارش یک زن مبنی بر ناپدید شدن شوهرش آغاز شد.


قتل در عروسی هنگام اجرای رقص محلی

پسری که در نوجوانی به اتهام قتل محاکمه و به پرداخت دیه محکوم شده بود، با درخواست اعسار از قضات خواست او را آزاد کنند تا با کار کردن مبلغ دیه را فراهم کند.


پاتک پلیس به ۶۲ باند و ۳۱۷ سارق پایتخت

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۳۱۷ سارق در هفتمین مرحله از طرح کاشف پایتخت خبر داد.

قتل فجیع پدر در مشهد / پسر مست پدرش را سلاخی کرد

جوانی در مشهد پس از مصرف مشروبات الکلی به سوی پدرش هجوم برد و او را با ضربات متعدد چاقو به قتل رساند.

 

مرگ متفاوت 2 سارق در پایتخت / یکی از سارقان خود را در بازداشتگاه حلق آویز کرد

در 2حادثه جداگانه در پایتخت 2سارق جانشان را از دست دادند؛ یکی از آنها پس از دستگیری در بازداشتگاه به زندگی‌اش پایان داد و دیگری هنگام فرار از طبقه سوم ساختمانی به پایین سقوط کرد و جان باخت.


کلاهبرداری وکیل قلابی با ترفند جعل حکم دادگاه

اعضای باند کلاهبرداری، با راه‌اندازی مؤسسه جعلی‌ داوری، پیگیری پرونده‌های حقوقی طعمه‌هایشان را به‌ عهده می‌گرفتند و با جعل احکام دادگاه‌ها به نفع آنها، دست به کلاهبرداری می‌زدند.


اعتراف عجیب داماد در خواب به سرقت از خانه پدرزن

گاهی وقت‌ها به‌خاطر استرس یا عذاب وجدان در خواب حرف می‌زنم و همین عادت عجیب من باعث شد تا اسرار سرقتی که یک سال قبل انجام دادم فاش شود.» این بخشی از اعتراف عجیب دامادی است که وقتی شنید پدرزنش مقدار زیادی دلار در خانه‌اش مخفی کرده، نقشه سرقت دلارها را عملی کرد.


برگزاری اولین جلسه دادگاه حبیب اسیود، سرکرده گروهک حرکت النضال در دادگاه انقلاب

اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده سرکرده گروهک تروریستی حرکته النضال در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.

 

آخرین «اخبار حوادث» را در صفحه اخبار حوادث حادثه 24 بخوانید.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر