زمان مطالعه: 7 دقیقه

اخبار حوادث امروز (21 مهر 1400) از اعدام برای الکس، قاچاقچی دختران ایرانی تا جزئیات تازه از تیراندازی به دختران در اصفهان

در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (21 مهر 1400) را بازخوانی می کنیم.
21 مهر 1400
شناسه : 80207
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/80207
504+
بالا
در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (21 مهر 1400) را بازخوانی می کنیم.

آذربایجان 2 اسیر ایرانی را آزاد کرد

منابع خبری گزارش داده‌اند جمهوری آذربایجان امروز چهارشنبه 2 راننده کامیون ایران را آزاد کرده است.


راز کشف جسد زن و مرد سالخورده در خانه ویلایی

کشف جسد سوخته زن و مرد سالخورده در خانه ویلایی در شرق تهران، پلیس را با معمای پیچیده‌ای ر وبه‌رو کرد.

 

جزئیات تازه از تیراندازی به دختران اصفهانی؛ متهم اعتیاد دارد

رئیس دادگستری اصفهان گفت: متهم پرونده تیراندازی در اصفهان به سرعت بازداشت و در تحقیقات صورت گرفته اعتیاد این فرد به مواد مخدر صنعتی تأیید شد.

 

دستگیری 5 سارق بنزین از خط انتقال پالایشگاه تهران

 رییس دادگاه بخش کهریزک از توابع شهرستان ری گفت: پنج نفر به جرم سرقت از لوله‌های انتقال بنزین و گازوییل پالایشگاه تهران طی چند روز گذشته در این بخش دستگیر شدند.


آمار امروز کرونا / چهارشنبه 21 مهر 1400

بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۳ هزار و ۲۷۵ نفر رسید.


قتل پدر 54 ساله به دست فرزندش در کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری فردی که پدر خود را به قتل رسانده بود خبر داد.


عامل تیراندازی در هامون به دام افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان هامون از شناسایی و دستگیری فردی که با تیراندازی به سمت خودرو‌های عبوری درمحور هامون به زاهدان موجب رعب و وحشت شهروندان شده بود، خبر داد.

 

تصاویری از ورود تریلی به دو واحد تجاری - قم

در ساعت اولیه بامداد چهارشنبه 21 مهرماه، یک دستگاه تریلی در جاده سلفچگان-قم و در حاشیه بیمارستان امام رضا(ع) دچار حادثه شده و پس از برخورد با خودرو سواری وارد دو واحد تجاری فعال بین راهی می شود. در این حادثه که با آتش سوزی و تخریب کامل سقف یکی از واحدهای تجاری همراه بود تنها راننده تریلی دچار مصدومیت جزئی شد.

 

حکم دادگاه منافقین اعلام شد / محکومیت امید اسدبیگی و مهرداد رستمی به بیست سال حبس

سخنگوی قوه قضاییه گفت: دادگاه حکم پرونده منافقین را صادر کرده است و سرکرده گروهک منافقین به پرداخت حدود ۷۶۶۰ میلیارد تومان در حق آسیب دیدگان و کسانی که خسارت مادی و معنوی به آن‌ها وارد شده محکوم شده است و حکم پرونده لازم الاجراست.


خطای بزرگ کارآفرین رامسری به قیمت جانش تمام شد

کارآفرین حوزه شیلات رامسر با شلیک سهوی اسلحه شکاری جان خود را از دست داد.


قتل زن میانسال به دست پسر روانی‌اش

رسیدگی به پرونده قتل زن میانسال به‌دست پسر روانی‌اش در حالی ادامه دارد که فرزندان مقتول با حضور در دادگاه کیفری استان تهران خواهان دریافت دیه مادرشان از بیت‌المال شدند.


اسرار جنایت بومهن در بازرسی موبایل یک سارق

مأموران پلیس پایتخت در بررسی پیامک‌های داخل گوشی تلفن همراه یک سارق سرنخی از یک جنایت مرموز به دست آوردند.


قاتل مرد تعمیرکار بخشیده شد/ توقف حکم، پیش از قصاص

مرد جوان که در نزاعی شبانه، دوست پدرش را به‌قتل رسانده بود با تلاش واحد صلح و سازش دادسرای جنایی تهران موفق به جلب رضایت اولیای دم شد.

 

خودکشی مرد ایرانی پس از قتل پسرش در کالیفرنیا/ مرد بی‌رحم به پسرش سّم خوراند

مردی در یکی از شهرهای ایالت کالیفرنیا، پسرش را به قتل رساند و به زندگی خودش پایان داد. پس از این اتفاق، همسر وی راهی دادسرای جنایی تهران شد تا از شوهر مرده‌اش به اتهام قتل پسرش شکایت کند.


حرفهای پدر غزاله پس از توقف حکم قصاص آرمان: رضایت نمی‌دهیم / ماجرا پادرمانی نافرجام پرویز پرستویی، ‌رامبد جوان و احسان علیخانی برای بخشش

در شرایطی که قرار بود صبح امروز آرمان به همراه چند محکوم به قصاص دیگر پای چوبه دار بروند، اجرای حکم آنها به تعویق افتاد. با این وجود پدر غزاله می گوید تغییری در تصمیم او و همسرش ایجاد نشده و همچنان آنها پیگیر قصاص شدن آرمان هستند.


قتل هولناک دختر 11 ماهه به دست مادر بی‌رحم

مرد جوان که همسرش در اقدامی جنون‌آمیز دختر 11 ماهه شان را به قتل رسانده بود در دادسرای جنایی تهران از قصاص همسرش صرف نظر کرد و او را بخشید.

 

جزئیات تیراندازی به دختران اصفهانی با کلت / خاطرات تلخ اسیدپاشی در اصفهان تکرار شد

تیراندازی به دختران اصفهانی بار دیگر ماجرای اسیدپاشی های مرموز در این شهر را تداعی می کند. حالا در شرایطی که دست کم 5 نفر در اصفهان بر اثر تیراندازی با کلت ساچمه زن مجروح شده اند تحقیقات برای شناسایی عامل این تیراندازی ها ادامه دارد. 3 نفر از قربانیان این تیراندازی ها در گفتگویی جزئیات بیشتر از آنچه اتفاق افتاده را بازگو کردند.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر