زمان مطالعه: 1 دقیقه

فروش داروهای کرونایی و کمیاب در محدوده تهرانپارس

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری فروشنده داروهای غیر مجاز در تهران خبر داد و گفت: در این رابطه مقادیری داروهای غیر مجاز کشف شد.
18 مهر 1400
شناسه : 80063
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/80063
343+
بالا
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری فروشنده داروهای غیر مجاز در تهران خبر داد و گفت: در این رابطه مقادیری داروهای غیر مجاز کشف شد.

حادثه 24 - رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری فروشنده داروهای غیر مجاز در تهران خبر داد و گفت: در این رابطه مقادیری داروهای غیر مجاز کشف شد.

سرهنگ  علی ولی پور گودرزی اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر فروش  داروی غیرمجاز مربوط به بیماران خاص و کرونایی توسط راننده یک دستگاه خودروی سواری در محدوده  تهران پارس، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اداره اطلاعات این پلیس با تکمیل رصدهای اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی و تردد وی را تحت کنترل در بیاورند، افزود: پی از هماهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و محل سکونتش و خودروی وی مورد بازدید قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران اضافه کرد: در بررسی های انجام شده  مقادیری داروهای کمیاب  و  وجوه نقدی به مبلغ ۱۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال  مربوط به فروش دارو و تعدادی اوراق مربوط کشف و متهم به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

وی افزود: متهم برای  تکمیل تحقیقات پلیسی به مقر این پلیس انتقال یافت و کلیه داروهای کشف شده در اختیار  سازمان های مربوط قرار گرفت.

ارسال نظر