زمان مطالعه: 7 دقیقه

اخبار حوادث امروز (23 مرداد 1400) از زن کشی بخاطر بی حجابی در اینستاگرام تا ماجرای عجیب بخشش 7 قاتل پس از سالها کابوس طناب دار

در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (23 مرداد 1400) را بازخوانی می کنیم.
23 مرداد 1400
شناسه : 78160
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/78160
482+
بالا
در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (23 مرداد 1400) را بازخوانی می کنیم.

آخرین ماموریت هوشمند اظهری‌نیا، مامور پلیس راه در تالش

رئیس پلیس راه گیلان از جان‌باختن مامور پلیس راه آستارا - تالش حین انجام وظیفه بر اثر تصادف خبر داد.

زورگیری سرنشینان ام وی ام در جاده مهرشهر / روزگیری در اتوبان کرج تکرار شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اشاره به دستگیری سارق مهرشهر گفت: در بازجویی به عمل آمده متهم به جرم ارتکابی خود مبنی بر چند فقره زورگیری اعتراف که در این خصوص پرونده تشکیل و به پلیس آگاهی استان ارسال شد.

 

نقشه سیاه زن سارق و دو همدستش برای سرقت گوشی

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه‌ای جیب بر و کشف بیش از ۴۳ فقره سرقت خبر داد.

 

جزئیات فرار هالیوودی سارق خودرو در تهرانپارس

 رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه‌ای و سابقه دار خودرو، خبر داد.


قاتل فراری با چاقوی خونین در محاصره پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت در این شهرستان خبر داد.


آمار امروز کرونا، فوتی‌ها و مبتلایان / سه شنبه 23 مرداد 1400

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته متاسفانه ۴۶۶ بیمار کووید-۱۹ در کشور جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند. همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵۲۴ هزار دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

 

وعده رئیسی برای خرید قطعی ۳۰ میلیون دز واکسن

 سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با تاکید بر اینکه برای کنترل و توقف شیوع کرونا حتما باید یک عزم و اجماع ملی ایجاد شود، گفت: همه بخش‌های دولتی و غیردولتی، شخصیت‌های حقیقی و حقوقی و همه آحاد مردم باید برای کنترل وضعیت شیوع این ویروس خطرناک، هماهنگ و هم‌صدا باشند.

 

تعطیلی کرونایی از ۲۵ تا ۳۰ مردادماه

 بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و در جهت مدیریت خیز پنجم بیماری در کشور، از روز دوشنبه ۲۵ مرداد تا شنبه ۳۰ مردادماه تعطیل اعلام شد.


ماجرای عجیب بخشش 7 قاتل پس از سالها کابوس طناب دار

7 محکوم به اعدام سال‌های سال در سلول‌های خود به اعدام و مرگ فکر کردند. آنها جان گرفته بودند و قرار بود جان‌شان گرفته شود ولی اولیای دم در لحظه‌ها و ساعت‌های آخر به آنها زندگی بخشیدند. 7 قاتل در هرمزگان، ارومیه، فردیس، شیراز، گلستان و تهران توانستند در لحظه‌های آخر از اولیای دم رضایت بگیرند.


خشن ترین زورگیر مشهد در چهارراه بی سیم دستگیر شد

جوانی که با تخریب لوازم و خنجرکشی در فروشگاه موتورسیکلت، وحشت عجیبی را در یکی از خیابان های مشهد ایجاد کرده بود با تلاش شبانه روزی نیروهای اطلاعات و امنیت عمومی در حالی به دام افتاد که با تغییر چهره، قصد فرار از مجازات را داشت.

پشت پرده قتل های خانوادگی سنندج

 داستان قتل ها و جنایات خانوادگی در استان کردستان این روزها بیش از هر خبری نقل محافل، سر تیتر سایت های خبری و فضای مجازی شده تا جایی که احساسات و وجدان جمعی را جریحه دار کرده و به یک دغدغه عمومی مبدل گشته است.

برادرکشی با ضربات چاقو در خواجه ربیع مشهد

جوان 24 ساله ای که برادر بزرگ‌ترش را با یک ضربه چاقو به قتل رسانده بود، ساعتی بعد از وقوع جنایت و با نصایح مقام قضایی، خود را تسلیم قانون کرد.


حمایت مولوی عبدالحمید امام جمعه زاهدان از طالبان

مولانا عبدالحمید، امام‌جمعه زاهدان گفت: پیشروی‌های گسترده و سریع طالبان که بخش‌های زیادی از افغانستان را به تصرف خودشان درآورده‌اند بیانگر این است که این حرکت ریشۀ مردمی دارد و از نصرت خدا و حمایت‌های مردمی برخوردار است.


زن کشی بخاطر بی حجابی در اینستاگرام

مرد جوان که متهم است همسرش را به خاطر انتشار عکس های بی حجاب در اینستاگرام و صحبت کردن با تلفن به قتل رسانده بزودی در شعبه 11 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.


اسرار قتل زن و شوهر سالخورده در شهرک ابوذر مشهد/ مرد سیاه پوش چه کسی است؟

کارآگاهان پلیس مشهد تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی مرد سیاه‌پوشی که تنها مظنون قتل یک زوج سالخورده در شهرک ابوذر مشهد است آغاز کرده اند.

 

بخشش مرد افغان در پرونده قتل فجیع زن ایرانی

مرد افغان هرگز به قتل زن ایرانی اعتراف نکرد اما همه شواهد و مدارک نشان می‌داد که او قاتل است و در این شرایط وی به قصاص محکوم شد اما در آستانه اجرای حکم، با رضایت اولیای دم از مجازات مرگ رهایی یافت.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر