زمان مطالعه: 6 دقیقه

اخبار حوادث امروز (28 آبان 99) از عقیم کردن زنان ویژه تا ماجرای حضور قاضی حسن تردست در آلمان

در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (28 آبان 99) را بازخوانی می کنیم.
28 آبان 1399
شناسه : 59460
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/59460
575+
بالا
در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (28 آبان 99) را بازخوانی می کنیم.

لیست مشاغلی که در تعطیلی دو هفته ای فعال هستند

از روز شنبه محدودیت های کرونایی در کشور افزایش پیدا می کند و بسیاری از مشاغل باید تعطیل باشند. اما چه مشاغلی در این ایام مجاز به فعالیت هستند؟ در این لیست مشاغل مجاز را مشاهده می کنید.

 

 قاضی حسن تردست در آلمان چه می کند؟

برخی رسانه های خارجی روی سفر یک قاضی با سابقه مانور می دهند. قاضی حسن تردست که به چندین پرونده قتل رسیدگی کرده است در کانون رسانه ها قرار گرفته به خصوص که قاضی پرونده ریحانه جباری نیز بوده است. این قاضی کیست؟


مرگ مدیر آزادسازی و املاک شهرداری اصفهان به علت سقوط از برج جهان نما

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از حادثه سقوط مرگبار مدیر آزادسازی و املاک شهرداری اصفهان از ارتفاع پنج متری برج جهان نما خبر داد.

 

رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت مطرح کرد:

جزئیات پرداخت وام یک میلیونی و کمک هزینه 100 هزار تومانی به هر خانواده

رئیس جمهور گفت: یک سوم افراد جامعه برای ۴ ماه یک بسته کمک معیشتی دریافت خواهند کرد، به این خانوار‌ها به ازای هر نفر ۱۰۰ هزار تومان پرداخت می‌شود. وامی یک میلیونی هم به۱۰ میلیون خانوار پرداخت می‌شود.

 

آمار امروز کرونا، فوتی‌ها و مبتلایان / چهار شنبه 28 آبان 99

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد شناسایی و فوتی ناشی از کووید-۱۹ در کشور را اعلام کرد.


فرهاد به 4 بیمار زندگی بخشید / بیمار سندرم داون به چهار بیمارنیازمند ،جان دوباره ای بخشید

مسمومیت دارویی پای فرهاد را به بیمارستان باز کرد، پزشکان تمام تلاش خود را کردند تا او دوباره سلامتی اش را به دست آورد اما سرانجام او دچار مرگ مغزی شد. با اعلام این خبر فرهاد که دچار بیماری سندرم داون بود به چهار بیمار نیازمند اعضای پیوندی جان دوباره بخشید.


اعضای باند مخوف آدم ربایی در زاهدان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان گفت: چهار نفر از اعضای یک باند حرفه‌ای و مسلح آدم‌ربایی در زاهدان دستگیر و این باند متلاشی شد.


نمی خواهم مادر شوم، لطفا مرا عقیم کنید!

اسمش سحر معروف به سحر خوشگله است، سحر ۷ ماهه باردار است، بچه‌اش پسر است و پدرش معلوم نیست دقیقا کیست، خودش می‌گوید از مرد معتادی که هم خانه‌اش بوده باردار شده، اما مرد گردن نگرفته و رفته، مینا هم که جایی را نداشته به کارتن خوابی برگشته و در نهایت با رسیدن ماه‌های اخیر بارداریش به خانه سپید یا همان شلتر زنان آمده، از مینا می‌پرسم حالا می‌خوای با این بچه چکار کنی؟ چرا سقطش نکردی؟


مرگ تلخ عابر پیاده با شلیک تصادفی پلیس

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان گفت: در پی شلیک پلیس به یک ماشین مظنون، گلوله کمانه کرده و به یکی از اهالی روستای اورامان اصابت می‌کند و منجر به زخمی شدن و فوت او می شود.

 

برادرکشی در گلستان / کشف جنازه در چاه آب

رئیس پلیس آگاهی گلستان از قتل جوان ۳۲ ساله گرگانی به دست برادرش خبرداد.


قتل جوان ایرانی در کانادا توسط افراد ناشناس

جوان 35 ساله ایرانی در کانادا با ضرب گلوله به قتل رسید.


اعدام سرانجام 2 جنایت مسلحانه در مشهد

جوان 34 ساله ای که هفت سال قبل در یک نزاع 50 نفره فامیلی، دو نفر را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، سپیده دم روز گذشته در زندان مرکزی مشهد به دار مجازات آویخته شد.


آتش سوزی مرگبار ساختمان مجیدیه در هاله ای از ابهام

پرونده مرگ 4 نفر از ساکنان یک ساختمان در مجیدیه تهران بر اثر آتش‌سوزی عمدی در حالی به دادگاه کیفری استان تهران رسید که هنوز مقصران اصلی این ماجرا شناسایی نشده‌اند.

 

خواستگاری که با قتل برادر پایان یافت

4مرد بر سر اختلاف با پسر جوان راهی خانه او شدند که وی را به قتل برسانند اما در جریان یک درگیری خونین، جنایت دیگری را رقم زدند.



دستگیری پسرعاشق پیشه ای که فکر می کرد گروگانش را کشته است

وقتی دست دزدحرفه‌ای نزد دختر موردعلاقه‌اش رو شد و نامزدی آنها به‌هم خورد، وی از دختر جوان کینه به دل گرفت و نقشه قتل او را کشید غافل از اینکه دختر جوان زنده مانده و باعث دستگیری او خواهد شد.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر