زمان مطالعه: 2 دقیقه

برخورد با برگزارکنندگان عروسی در پارکینگ و خانه باغ در کرمانشاه

دادستان کرمانشاه از برخورد جدی با برگزارکنندگان مراسمات عروسی در پارکینگ‌ها و خانه باغ‌ها خبر داد.
19 تیر 1399
شناسه : 34266
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/34266
632+
بالا
دادستان کرمانشاه از برخورد جدی با برگزارکنندگان مراسمات عروسی در پارکینگ‌ها و خانه باغ‌ها خبر داد.

حادثه24- دادستان کرمانشاه از برخورد جدی با برگزارکنندگان مراسمات عروسی در پارکینگ‌ها و خانه باغ‌ها خبر داد.

شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با اشاره به وضعیت قرمز با برگزارکنندگان مراسمات عروسی در پارکینگ‌ها و خانه باغ‌ها برخورد می‌شوداستان به لحاظ شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: باتوجه به اینکه مسئولین دانشگاه علوم پزشکی برگزاری تجمعات بویژه مراسمات ختم و عروسی را از علل اصلی گسترده‌تر شدن شیوع این بیماری می‌دانند، لذا طی هفته‌های اخیر محدودیت‌هایی در این رابطه در استان اعمال شده است.

وی ممنوعیت فعالیت تالار‌های عروسی را از جمله این محدودیت‌ها اعلام کرد و گفت: به منظور حفظ سلامت عموم شهروندان فعالیت تالار‌های کرمانشاه را ممنوع کردیم و با تالار‌های متخلف هم قاطعانه برخورد می‌کنیم.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: متاسفانه علیرغم تعطیلی تالارها، گزارشاتی داشته ایم مبنی براینکه برخی از شهروندان برگزاری مراسمات خود را به داخل پارکینگ خانه‌ها و خانه باغ‌ها برده اند.

کرمی خاطرنشان کرد: از آنجایی که این اماکن فضای محدودی دارند و از سوی دیگر تراکم جمعیت در داخل آن‌ها شیوع گسترده‌تر بیماری کرونا را بدنبال دارد، به همین منظور برخورد با برگزارکنندگان این گونه مراسمات را در دستور کار قرار داده ایم.

وی متذکر شد: حفظ سلامت شهروندان یکی از اولویت‌های اصلی ما در شرایط بحرانی کنونی است و در صورت مشاهده و یا دریافت گزارشی مبنی بر برگزاری عروسی در خانه‌ها و خانه باغ‌ها بسرعت وارد عمل شده و با متخلفین به جد برخورد خواهیم کرد.

ارسال نظر