زمان مطالعه: 2 دقیقه

اختلافات ملکی منجر به قتل عمو با سنگ و چوب شد

فرمانده انتظامی شهرستان سروستان اعلام کرد که فردی به دلیل اختلافات ملکی و با ضربات چوب و سنگ، عموی خود را به قتل رساند.
21 اردیبهشت 1399
شناسه : 31741
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/31741
797+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان سروستان اعلام کرد که فردی به دلیل اختلافات ملکی و با ضربات چوب و سنگ، عموی خود را به قتل رساند.

حادثه24- فرمانده انتظامی شهرستان سروستان اعلام کرد که فردی به دلیل اختلافات ملکی و با ضربات چوب و سنگ، عموی خود را به قتل رساند.

سرهنگ عبدالرسول مجتهدی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از روستاهای این شهرستان، بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

به نقل از پلیس فارس، مجتهدی ادامه داد: ماموران در بررسی‌های اولیه پی بردند قاتل ۳۵ ساله به دلیل اختلافات ملکی با عموی ۷۰ ساله‌اش درگیر شده و او را کشته است.

این مقام انتظامی، ناتوانی در کنترل خشم را عامل وقوع این ضایعه جبران ناپذیر اعلام و خاطرنشان کرد: قاتل بعد از اینکه با سنگ و چوب مقتول را کشته، متواری می‌شود.

مجتهدی با اشاره به اینکه دستگیری قاتل بلافاصله در دستور کار قرار می‌گیرد، گفت: ماموران با برنامه‌ریزی عملیاتی و پوشش امنیتی مناسب، عرصه را بر متهم تنگ کردند و قاتل چون هیچ راهی برای فرار از چنگال قانون نداشت خود را به مقر انتظامی معرفی کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان سروستان با بیان اینکه قاتل پس از بازجویی اولیه و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد، گفت: این قبیل درگیری‌ها اتفاقی و به دلیل کنترل نکردن خشم است لذا به شهروندان توصیه می‌شود در هنگام عصبانیت با کنترل خشم از بروز رفتارهای خطرناک جلوگیری کنند.

ارسال نظر