زمان مطالعه: 2 دقیقه

راننده وانتی که از مرگ گریخت

عدم رعایت موارد ایمنی حادثه ای را رقم زد که می‌توانست جان راننده ی وانت را بگیرد.
02 اردیبهشت 1399
شناسه : 30826
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/30826
553+
بالا
عدم رعایت موارد ایمنی حادثه ای را رقم زد که می‌توانست جان راننده ی وانت را بگیرد.

حادثه24- عدم رعایت موارد ایمنی حادثه ای را رقم زد که می‌توانست جان راننده ی وانت را بگیرد. حوالی ظهر دیروز ستاد فرماندهی آتش نشانی پس از دریافت تماس شهروندان شاهد مبنی بر برخورد شدید یک دستگاه وانت پیکان میوه فروش با تیر برق فشار قوی و واژگونی آن، بلافاصله در ساعت ۱۱:۵۰ دقیقه زنگ ایستگاه ۱۵ را بصدا درآورد و نیروهای آتش نشانی این ایستگاه بهمراه گروه امداد و نجات ۱۱ را به کوی تختی، بلوار هجرت، خیابان تجاره رهسپارکرد.

حمید صفا فرمانده ی آتش نشانان اعزامی در مورد چگونگی بروز این حادثه رانندگی گفت: یک دستگاه وانت پیکان حامل میوه در خیابان مذکور در حال حرکت بود که به دلیل نامعلومی به شدت با تیر برق فشار قوی کنار خیابان برخورد کرد که منجر به پارگی کابل برق و همچنین واژگونی و آتش گرفتن این خودرو شد.

وی با اشاره به این که راننده با کمک رهگذران واهالی محل از داخل وانت بار بیرون آورده شد، افزود: آتش نشانان بلافاصله با کشیدن یک رشته لوله ی آبدهی مشغول خاموش کردن شعله های آتش شده و آن را کاملا خاموش کردند.

صفا افزود: پس از مهار شعله های آتش و نیز جلوگیری از نشت سوخت این خودرو، نیروهای عملیات این وسیله نقلیه را جهت بررسی علت بروز این حادثه و همچنین انجام اقدامات قانونی تحویل عوامل انتظامی و پلیس راهور منطقه دادند

ارسال نظر