زمان مطالعه: 7 دقیقه

اخبار حوادث امروز (5 اسفند 98) از افزایش قربانیان کرونا تا حاشیه های امروز مجلس

در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (5 اسفند 98) را بازخوانی می کنیم.
05 اسفند 1398
شناسه : 29811
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/29811
818+
بالا
در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (5 اسفند 98) را بازخوانی می کنیم.

احتمال تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان سال

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است دو کمیسیون بهداشت و آموزش مجلس در نامه‌ای به رئیس مجلس پیشنهاد تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان سال را اعلام کنند.


حکم عاملان جان باختن فوتبالیست های یزدی قطعی شد

رئیس کل دادگستری استان یزد از تأیید و قطعیت حکم دادگاه بدوی فوت فوتبالیست‌های یزدی در گرجستان در محاکم تجدید نظر استان خبر داد.

 


اعترافات زم در دادگاه: لیست دورزنندگان تحریم را به افسر سیا دادم

سومین جلسه رسیدگی به اتهامات روح الله زم در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.


ربیعی: ماسک توسط مراکز بهداشت و درمان بصورت گسترده توزیع می‌شود

بنابر اعلام سخنگوی دولت در ششمین روز اعلام مشاهده مواردی از کرونا و شیوع آن در برخی استان‌های کشور فردا(سه شنبه) ستاد ملی مبارزه با کرونا به ریاست رییس جمهوری تشکیل می‌شود.


اعلام آمادگی سپاه برای مقابله با ویروس کرونا

سرلشکر سلامی در تماس تلفنی با وزیر بهداشت، درمان وآموزش پزشکی ، از آمادگی سپاه برای ارائه هرگونه کمک و خدمات در مقابله و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

 

کشف بیش از یک میلیون عدد ماسک احتکار شده و غیر بهداشتی

سردار حسین رحیمی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و سوء استفاده برخی افراد فرصت طلب از شرایط موجود و در مواردی تولید ماسک های غیر بهداشتی، در این خصوص بیان داشت: گشت های پلیس امنیت اقتصادی، پلیس امنیت عمومی، پلیس پیشگیری و آگاهی بصورت فعال در سطح تهران فعال هستند و با هر نوع احتکار لوازم و وسایلی که در این زمینه مورد نیاز هستند از جمله ماسک و مواد ضد عفونی کننده برخورد خواهند کرد.

 


برای پیشگیری از کرونا ۱۰ هزار معتاد در تهران قرنطینه شدند

دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان تهران گفت: 10 هزار معتاد در مراکز نگهداری استان تهران در جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا نگهداری شده‌اند.


نتیجه آزمایش کرونای رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم مثبت شد

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که آزمایش کرونای رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم هم مثبت اعلام شده، خواستار حضور وزیر بهداشت در قم شد.


آخرین وضعیت سلامتی شجریان از زبان پسرش

همایون شجریان پسر محمدرضا شجریان با انتشار مطلبى در استورى اینستاگرامش، مخاطبان خود را از آخرین وضعیت جسمانى پدرش مطلع کرد.

 

نتیجه آزمایش کرونای رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم مثبت شد

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که آزمایش کرونای رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم هم مثبت اعلام شده، خواستار حضور وزیر بهداشت در قم شد.

 

امیرآبادی کرونا دارد؟

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خبر ابتلایش به کرونا را رد کرد.

 

عاملان 3 جنایت خوزستان بخشیده شدند

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان خوزستان گفت: اعضاء شورای حل اختلاف ویژه عشایر توانستند بین دو طایفه صلح و سازش برقرار کنند و ۲ محکوم به قصاص از چوبه دار رهایی یافتند.

 

آمار مبتلایان به کرونا در ایران به 64 نفر رسید / تکذیب آمار فوتی 50 نفر در قم

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان و جان باختگان کرونا ویروس جدید را اعلام کرد.


نقشه شوم راننده برای پسر 10 ساله

راننده‌ای که پس از سوار کردن و ربودن پسر 10 ساله قصد آزار او را داشت صبح دیروز در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز محاکمه شد.



برادرکشی بخاطر دوست دختر

پسر جوان به دلیل اینکه برادرش به دختر مورد علاقه اش فحاشی کرد با او درگیر شد و وی را به قتل رساند.

 

اوضاع نگران کننده قم به روایت نماینده قم

نماینده قم آمار اعلام شده در مورد میزان فوتی‌های ناشی از کرونا در قم را غیرواقعی خواند و گفت: باید هرچه سریع‌تر حرم حضرت معصومه(س) در قم تعطیل شود. در این‌باره مراجع مخالف نیستند اوضاع قم نگران‌کننده است..

 

پرونده غزاله و آرمان در دادسرای جنایی / آرمان فعلا قصاص نمی شود

پرونده پسر جوان که تا یک قدمی اجرای حکم اعدام پیش رفته بود بار دیگر به دستور قضات دیوان عالی کشور رسیدگی می شود تا ابهامات موجود در پرونده آرمان رفع شود.روز 12 بهمن سال 92 بود که دختر جوانی به نام غزاله برای رفتن به دکتر از خانه خارج شد اما دیگر کسی از سرنوشت معمایی او اطلاعی به دست نیاورد و با توجه به ناپدید شدن مرموز این دختر جوان تیمی از ماموران پلیس وارد عمل شدند.

 

قربانیان کرونا چطور دفن می شوند؟

رئیس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت ضمن تشریح فرآیند پذیرش بیماران مشکوک به کرونا در بیمارستان‌ها، درباره شرایط دفن فوت‌شدگان ناشی از کرونا، تمهیدات وزارت بهداشت برای خوابگاه‌ها و... توضیحاتی ارائه کرد.

 

تازه ترین آمار کرونا در ایران؛ 47 مبتلا، 12 جان باخته

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابتلای ۴۷ نفر در کشور به کرونا و فوت ۱۲ نفر بر اثر این بیماری خبر داد.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر