زمان مطالعه: 7 دقیقه

مرگ دلخراش دختر 2 ساله با سنگ پرانی جوان مست / آسنا در آغوش مادرش جان باخت

جوان 22 ساله ای که با سنگ پرانی به سوی یک خودروی عبوری در مشهد، دختر بچه 2 ساله ای را در آغوش مادرش به قتل رسانده و به شمال کشور فرار کرده بود یک روز بعد دستگیر شد.
28 خرداد 1398
شناسه : 13454
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/13454
4032+
بالا
متهم تکه آجری را از روی زمین برداشت و به طرف یک خودروی عبوری پرت کرد. تکه آجر بعد از اصابت به شیشه خودرو به سر دختر بچه 2 ساله ای که در آغوش مادرش خواب بود برخورد کرد.
جوان 22 ساله ای که با سنگ پرانی به سوی یک خودروی عبوری در مشهد، دختر بچه 2 ساله ای را در آغوش مادرش به قتل رسانده و به شمال کشور فرار کرده بود یک روز بعد دستگیر شد.
عکس: حادثه 24

جوان 22 ساله ای که با سنگ پرانی به سوی یک خودروی عبوری در مشهد، دختر بچه 2 ساله ای را در آغوش مادرش به قتل رسانده و به شمال کشور فرار کرده بود یک روز بعد دستگیر شد.

ماجرای این جنایت وحشتناک از آن جا آغاز شد که جوان 22 ساله ای که مشروبات الکلی مصرف کرده بود با عصبانیت از خانه خارج شد تا به دیدن دوستش در سه راه دانش مشهد برود. او در آنجا با نگهبانان یک کارگاه سنگ بری درگیر شد و چند لحظه بعد تکه آجری را از روی زمین برداشت و به طرف یک خودروی عبوری پرت کرد. تکه آجر بعد از اصابت به شیشه خودرو به سر دختر بچه 2 ساله ای که در آغوش مادرش خواب بود برخورد کرد. مادر که وحشت زده دستان خون آلودش را دید، جیغ کشید و این گونه پدر دختر به سوی مرکز درمانی حرکت کرد اما شدت اصابت تکه آجر به حدی بود که دیگر آسنای 2 ساله نفس نمی کشید و جان خود را از دست داده بود.
با اعلام این خبر از سوی نیروهای انتظامی به قاضی ویژه قتل عمد، بلافاصله قاضی علی اکبر احمدی نژاد شبانه عازم مرکز درمانی شد و به تحقیق در این باره پرداخت.
قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد با توجه به مرگ دلخراش این کودک در آغوش مادر، دستورات ویژه ای را صادر کرد تا این پرونده در اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی مورد پیگیری و رسیدگی قرار گیرد.
با توجه به اهمیت ماجرا و ناشناس بودن عامل سنگ پرانی، گروهی از کارآگاهان اداره جنایی تحقیقات خود را در این باره آغاز کردند.عملیات پوششی و غیرمحسوس کارآگاهان به محل سنگ پرانی در نزدیکی سه راه دانش مشهد کشید و کارآگاهان در بررسی های مقدماتی دریافتند که یک جوان حدود 22 ساله لحظاتی قبل از سنگ پرانی در محل با نگهبانان سنگ بری درگیر شده است. به همین دلیل کارآگاهان با استفاده از دوربین های مدار بسته موفق شدند تصویری از این جوان مظنون به دست آورند و با شناسایی وی بلافاصله به محل سکونتش در منطقه قاسم آباد رفتند اما او به همراه مادرش که آن شب به عنوان مهمان پسرش به جشن تولد آمده بود، از محل گریخته بودند. ردیابی های اطلاعاتی کارآگاهان حکایت از آن داشت که متهم به سوی شهرهای شمالی کشور رفته است چرا که مادرش نیز پس از طلاق از شوهرش در یکی از شهرهای شمالی کشور زندگی می کرد. به همین دلیل کارآگاهان شبانه عازم شمال شدند و به ردیابی متهم پرداختند تا این که او را با ترفند خاصی به دام انداختند.
با انتقال متهم 22 ساله به او ابتدا سعی کرد همه چیز را انکار کند و خود را بی خبر از ماجرای قتل دختر کوچک نشان بدهد اما وقتی کارآگاهان تصاویر او را مقابلش گذاشتند لب به اعتراف گشود و گفت: شب حادثه مشروبات الکلی مصرف کرده بودم که از خانه بیرون رفتم. اما نمی دانم چگونه با نگهبانان سنگ بری درگیر شدم و تکه آجری پرت کردم که به سر آن دختربچه خورد. بعد هم با دوستم به سوی پارک بنفشه رفتیم و تا ساعت 4 صبح آن جا بودیم که خوابم برد وقتی از خواب بیدار شدم دیدم ساعت 6 صبح است به خانه رفتم و ماجرا را برای مادرم بازگو کردم و سپس از او خواستم تا وسایلش را بردارد که با هم به شمال برویم. چرا که از طریق یکی دیگر از دوستانم فهمیده بودم که سنگ پرانی من موجب مرگ دختر بچه ای شده است.
بر اساس این گزارش هم اکنون متهم در بازداشت به سر می برد و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

ارسال نظر